تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا برزو ارجمند به یزد رفته است+ عکس

حال و هوای این روزهای برزو ارجمند+ عکس به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر چه بیشتر مردم چهره برزو ارجمند را در قاب تلویزیون می‌بینند، بد نیست بدانید این بازیگر 42 ساله، به جز بازیگری دستی هم در نوازندگی، نویسندگی و حتی کارگردانی دارد. بازیگر طنزی که یک پسر کوچک دارد و پدرش انوشیروان ارجمند را یگانه استاد خود می‌داند.

برزو ارجمند این روزها مشغول کار در یک سریال تلویزیونی مناسبتی برای ماه مبارک رمضان سال آینده است؛ سریالی که ارجمند اطلاعات دقیق‌تر آن را در آخرین پست اینستاگرام خود منتشر کرده و نوشته است: "سر دلبران، کارگردان: محمد حسین لطیفی، تهیه کننده: محمدرضا شفیعی ، زمان پخش: رمضان 97

پ.ن: دوستان عزیزی که زیاد کامنت میذارن که من چرا انقد یزد هستم، به دلیل اینکه این سریال دوستداشتنی در یزد تصویربرداری میشه".

برزو ارجمند+ عکس

انتهای پیام/

پروژه کاری جدید برزو ارجمند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا برزو ارجمند به یزد رفته است+ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..