تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پتوی سربازی؛ جدیدترین مد لباس سلبریتی‌ها +عکس

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «نوید محمد زاده» با لباس‌های نسبتا مناسبی در جشنواره ونیز حاضر شد و با پوشیدن لباس‌های عجیب و غریبی حاشیه ساز نشد. در حالیکه نوید محمد زاده پوشیدن لباس‌های عجق وجق را کنار گذاشته، بازیگران نوظهور دیگری کم‌کم از راه رسیده‌اند که اقدام به پوشیدن لباس‌های عجق وجق کرده‌اند. یکی از این بازیگران روزبه حصاری بازیگر تئاتر است که در افتتاحیه فیلم مالاریا با لباس عجیب و غریبی در میان عکاسان حاضر شد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنیم لباس آوانگارد جناب حصاری از یک پتوی سربازی ، شلوار جین خاکی و پوتین‌ها بشدت کهنه و یک تی شرت تاناکورایی تشکیل شده است، تا ایشان آوانگاردتر از بقیه هنرمندان و مردم ایران به نظر برسند.

پتوی سربازی؛ جدیدترین مد لباس سلبریتی‌ها +عکس

منبع:مشرق

انتهای پیام/

جدیدترین مد لباس پتوی سربازی+عکس 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پتوی سربازی؛ جدیدترین مد لباس سلبریتی‌ها +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..