تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عجیب و نامعمول ترین خوراکی که مردم آمریکا می خورند+عکس

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  یک سرآشپز معروف در بهترین رستوران ایالات متحده آمریکا یعنی Alinea، خوراکی‌های عجیبی سرو می‌کند که یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین آن‌ها بالون هلیوم است.

رستوران آلینیا (Alinea) در شیکاگو، بهترین رستوران کشور ایالات متحده آمریکا است و در آن می‌توانید تجربه‌ای از غذا خوردن را داشته باشید که هیچ‌گاه و در هیچ جای دیگری برای شما اتفاق نخواهد افتاد.

گرنت اچتز (Grant Achatz)، سرآشپز مشهور، خوراکی‌های غیر معمولی را در این رستوران برای مشتریان سرو می‌کند که یکی از محبوب‌ترین آن‌ها، بالون هلیوم خوراکی است. مشتریان برای خوردن این خوراکی ابتدا باید گاز هلیوم درون بالون را بمکند و سپس خود بالون را میل کنند.

www.dustaan.com عجیب ترین خوراکی در بهترین رستوران آمریکا +عکس

منبع:مجله دوستان

انتهای پیام/

این خوراکی عجیب ترین خوراکی دنیاست



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عجیب و نامعمول ترین خوراکی که مردم آمریکا می خورند+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..