تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پسر بیوه سفید داعشی کیست؟ + فیلم

پسر بیوه سفید داعشی کیست؟ + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سالی جونز، زن اهل انگلیس است که امروز خبر به هلاکت رسیدنش در رسانه ها منتشر شد. او از سال 2013 به همراه پسر کوچکش به سوریه فرار کرد و به داعش ملحق شده بود که توسط پهپادهای آمریکایی در مرز سوریه و عراق کشته شد.

سازمان جاسوسی آمریکا  در اعلامیه ای به روزنامه انگلیسی سان از هلاکت سالی جونز در یک حمله هوایی هواپیماهای بدون سرنشین نزدیک مرز سوریه و عراق در ماه ژوئن خبر داد. منبعی به روزنامه سان گفت، نیروهای آمریکایی وقتی که سالی جونز سعی در فرار از رقه داشت، او را از بین بردند.

گفته می شود در این حمله هوایی پسر 12 ساله وی نیز کشته شده است. فردی که از ترس جانش نخواست نامی از او برده شود، در مصاحبه با دیلی میل اعلام کرد جلاد نوجوان داعشی که در فیلم جدید این گروه تروریستی اقدام به کشتن افراد می‌کند، پسر 13 ساله به نام "جوجو"، حاصل ازدواج او و "سالی جونز" است.

بیشتر بخوانید: سالی جونز، جلاد زن داعشی کشته شد/ آموزش نظامی به تروریست‌های زن + فیلم 

در ادامه می توانید فیلمی از جلاد انگلیسی 13 ساله داعش (فرزند سالی جونز) را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

فرزند سالی جونز، جلاد نوجوان داعشی را بشناسید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پسر بیوه سفید داعشی کیست؟ + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..