تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر جالب از افراد در مسیر کارشان در سال‌های مختلف

۶۱۳۳۷۲

۳۶۹  بازدید

عکاس دانمارکی «پیتر فانچ» نزدیک به ۱۰ سال بیرون ایستگاه «Grand Central» به عکاسی از مسافران روزانه‌ای پرداخت که صبح‌ها با عجله به محل کار خود می‌رفتند و در این میان متوجه نکته جالبی شد.

برترین ها: دوست داشته باشید یا نه، کار روزانه بخش اجتناب ناپذیری از زندگی بیشتر ماست. عکاس دانمارکی «پیتر فانچ» نزدیک به ۱۰ سال بیرون ایستگاه «Grand Central» به عکاسی از مسافران روزانه‌ای پرداخت که صبح‌ها با عجله به محل کار خود می‌رفتند. مجموعه عکس‌های جالب توجه از سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۶ و بین ساعات ۸ و نیم تا ۹ و نیم صبح گرفته شده اند. او در فرآیند ویرایش متوجه شد که در همان نقطه و همان زمان روز یک نکته جالب وجود دارد: او از یک نفر یکسان دو یا سه بار با فاصله چند سال عکس گرفته است و نشان می‌دهد که افراد همان چیز‌ها را دوباره تکرار می‌کنند.

تصاویر جالب از افراد در مسیر کارشان در سال های مختلف  تصاویر جالب از افراد در مسیر کارشان در سال های مختلف  تصاویر جالب از افراد در مسیر کارشان در سال های مختلف   تصاویر جالب از افراد در مسیر کارشان در سال های مختلف تصاویر جالب از افراد در مسیر کارشان در سال های مختلف  تصاویر جالب از افراد در مسیر کارشان در سال های مختلف  تصاویر جالب از افراد در مسیر کارشان در سال های مختلف  تصاویر جالب از افراد در مسیر کارشان در سال های مختلف  تصاویر جالب از افراد در مسیر کارشان در سال های مختلف  تصاویر جالب از افراد در مسیر کارشان در سال های مختلف  تصاویر جالب از افراد در مسیر کارشان در سال های مختلف 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر جالب از افراد در مسیر کارشان در سال‌های مختلف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..