تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چند درصد آمریکایی‌ها اپل دارند

طبق آمار منتشر شده ۶۴ درصد از شهروندان آمریکایی‌ حداقل از یکی از محصولات اپل استفاده می‌کنند.

به گزارش شمانیوز، به نقل از وب سایت ۹to۵mac ، بر اساس آخرین آمار منتشر شده از سوی خبرگزاری  CNBC، در حال حاضر ۶۴ درصد از شهروندان آمریکایی‌ دست کم یکی از محصولات شرکت آمریکایی اپل را در خانه خود دارند یا از آن استفاده می‌کنند. این بدان معناست که هر خانواده ساکن در کشور ایالات متحده  آمریکا به طور میانگین از ۲.۶ دستگاه از محصولات اپل استفاده می‌کند. لازم به ذکر است که این آمار در سال ۲۰۱۲ میلادی حدود ۱.۶ عدد بود.

این اعداد و ارقام و نتایج بدست آمده در تاریخ این غول تکنولوژی آمریکایی بی سابقه بوده‌اند والبته این بدین معناست که هرروزه به تعداد طرفداران اپل در آمریکا افزوده شده و می‌شود.

منبع: ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چند درصد آمریکایی‌ها اپل دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..