تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مایکروسافت یکپارچه سازی دستیار مجازی خود کورتانا را با اسکایپ کلید زد

 مایکروسافت یکپارچه سازی دستیار مجازی خود کورتانا را با اسکایپ کلید زدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛مایکروسافت اعلام کرده است که ادغام دستیار مجازی Cortana با اسکایپ درحال حاضر فعال است.این ویژگی در Android و Ios  به پایان رسیده است.

کورتانا در اسکایپ قادر خواهد بود از چند طریق به شما کمک کند:به عنوان مثال کورتانا می تواند اطلاعات رستوران ها،بررسی فیلم ها و حتی هوشمندانه تر،پاسخ پیشنهادات را بدهد.همچنین می توند رویداد هارا برنامه ریزی کند و یادآور ها را تنظیم کند.

مایکروسافت یکپارچه سازی دستیار مجازی خود کورتانا را با اسکایپ کلید زد

هم اکنون شما می توانید تک تک چت هایی را که با این دستیار هوشمند انجام داده اید در اسکایپ داشته باشید.مایکروسافت توضیح می دهد:"شما می توانید پاسخ سوالات خود را از کورتونا بگیرید مثلا این که وضعیت آب و هوا در انتهای هفته چگونه است؟"

مایکروسافت یکپارچه سازی دستیار مجازی خود کورتانا را با اسکایپ کلید زد

همچنین شما می توانید ازین دستیار هوشمند برای بررسی  وضعیت پرواز خود یا بهترین رستوران موجود در هر منطقه ای که هستید کمک بخواهید. البته این ادغام فعلا فقط در خاستگاه مایکروسافت است و اطلاعاتی از زمان دریافت آن توسط دیگر کشورها در اختیار نیست.

انتهای پیام/

ادغام کورتانا با اسکایپ    



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مایکروسافت یکپارچه سازی دستیار مجازی خود کورتانا را با اسکایپ کلید زد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..