تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




متهم ردیف اول پرونده بنیتا هنوز به حکم اعتراض نکرده است

متهم ردیف اول پرونده بنیتا هنوز به حکم اعتراض نکرده است

جامعه > قضایی - میزان نوشت: اسماعیلی در تشریح آخرین وضعیت پرونده بنیتا گفت: وکیل متهم ردیف دوم و وکیل شکات به رای اعتراض کرده‌اند ولی هنوز اعتراض متهم ردیف اول واصل نشده است.

غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران در تشریح آخرین وضعیت پرونده بنیتا گفت: وکیل متهم ردیف دوم و وکیل شکات به رای اعتراض کردند و هنوز اعتراض متهم ردیف اول واصل نشده است.

وی با اشاره به اینکه مهلت اعتراض به پایان نرسیده است و هنوز یک هفته از مهلت قانونی تقدیم اعتراض باقی مانده است، گفت: باید در پایان مهلت قانونی صبر کرده تا ببینیم آیا متهم ردیف اول و یا وکلیش اعتراض می‌کنند یا خیر.

رئیس کل دادگستری تهران گفت: در نهایت پرونده با توجه به اعتراضات به دیوان عالی کشور ارسال می‌شود.

42238




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «متهم ردیف اول پرونده بنیتا هنوز به حکم اعتراض نکرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..