تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتیجه یک پژوهش؛ دانش‌آموزان بیشتر از ۲ ساعت در روز تلویزیون و ماهواره می‌بینند

نتیجه یک پژوهش؛ دانش‌آموزان بیشتر از ۲ ساعت در روز تلویزیون و ماهواره می‌بینند

میترا دانشور امروز در نشست خبری که در سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی برگزار شد، درباره نظرسنجی از والدین و دانش آموزان برای تولید محتوای درسی‌ گفت: برای درس تفکر و سواد رسانه‌ای پژوهشی در بهمن و اسفند سال ۹۴، از میان ۳۸۶ دانش‌آموز پایه نهم که قصد ورود به پایه دهم را داشتند صورت گرفت.

وی افزود: این پژوهش از ۶ استان کشور همچون، تهران، شهرستان‌های استان تهران، البرز، اصفهان، هرمزگان و آذربایجان شرقی صورت گرفت.

دانشور بیان کرد: بر اساس خوداظهاری دانش‌آموزان ۱۲۴ دقیقه و ۷۵ صدم در روز دانش‌آموزان تلویزیون و ماهواره تماشا می‌کنند، ۹۷ دقیقه و ۳۴ صدم در روز از تلفن همراه استفاده می‌کنند و ۸۹ دقیقه و ۱۸ صدم دقیقه در روز وقت دانش آموزان در اینترنت می‌گذرد.

رئیس گروه تفکر و آداب و مهارت‌های زندگی تاكيد کرد: دانش‌آموزان ۷۲ دقیقه و ۹۵ صدم در روز فیلم تماشا می‌کنند، در روز ۷۱ دقیقه و ۹ صدم موسیقی گوش می دهند و ۷۱.۷۸ صدم دقیقه نیز از کتب غیردرسی استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: ۶۴ درصد دانش‌آموزان نیز اعلام کردند از رسانه‌ها برای سرگرمی استفاده می‌کنند. طبق اعلام دانش‌آموزان، کمترین مصرف مربوط به رادیو است.

42234




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتیجه یک پژوهش؛ دانش‌آموزان بیشتر از ۲ ساعت در روز تلویزیون و ماهواره می‌بینند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..