تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چراغ سبز سازمان لیگ به تیم آینده سازان

۶۱۳۰۶۷

۳۷۳  بازدید

مسئول لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: اگر مشکل فردا باشد ما تا فردا نیز صبر خواهیم کرد البته نخست باید با باشگاه سپاهان مکاتبه انجام دهیم و مطمئن شویم آنها خواستار تیم آینده سازان هستند.

ایسنا: گلاره ناظمی درباره مهلت سازمان لیگ به تیم آینده‌سازان اظهارکرد: تا پایان ساعت ۱۶ امروز آخرین مهلت تیم‌ها برای ارسال مدارک به سازمان لیگ است و تکلیف تیم‌ها مشخص می‌شود. حال با توجه به شرایط تیم آینده‌سازان که تصمیم دارد زیر نظر باشگاه سپاهان قرار گیرد و همچنین اینکه بازیکنان این تیم قراردادی با تیم‌های دیگر ندارند و مدیرعامل باشگاه نیز نامه رسمی مبنی بر انحلال تیم ارسال نکرده است و همچنین از آنجایی که هدف ما نیز کمک به تیم ها است اگر مشکل فردا است ما تا فردا نیز صبر خواهیم کرد چرا که قرعه کشی مسابقات روز شنبه است.

او در ادامه افزود:  اگر در مکاتبات با باشگاه سپاهان متوجه شویم که آنها قصد حمایت از تیم را دارند قطعا تا فردا صبر خواهیم کرد و این مهلت نه تنها به باشگاه آینده‌سازان بلکه به سایر تیم‌ها داده خواهد شد چرا که هدف ما حمایت از تیم‌های باشگاهی و تعامل با آنهاست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چراغ سبز سازمان لیگ به تیم آینده سازان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..