تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از هفته آینده

توکلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

آغاز ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از هفته آیندهحسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن ماه 96 ( نوبت 18 ) از روز یکشنبه 23  مهر از طریق سایت سازمان سنجش آغاز  و تا یکشنبه 30 مهر ماه 96 پایان می پذیرد.

وی عنوان کرد: همه متقاضیان ضرورت دارد در مهلت مقرر شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون مذکور اقدام کنند.

توکلی ادامه داد: همه داوطلبان لازم است با استفاده از کارت های شتاب با مراجعه به سایت سنجش آموزش کشور و پرداخت 700 هزار ریال به عنوان وجه ثبت نام اقدام کنند.

وی تاکید کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور روز جمعه هشتم دی ماه  96 برگزار می شود.

انتهای پیام/

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از هفته آینده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..