تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخی تهیه‌کننده‌ها برای تولید و اکران فیلم هیچ تلاشی نمی‌کنند!

برخی تهیه‌کننده‌ها برای تولید و اکران فیلم هیچ تلاشی نمی‌کنند!داریوش غذبانی کارگردان سینما درباره احساس مسئولیت نکردن برخی تهیه‌کنندگان در قبال اکران فیلم‌ها، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: به نظرم متولیان سینما از وزارت ارشاد تا فارابی، باید به وضعیت تهیه‌کنندگان رسیدگی کنند.

وی افزود: متأسفانه در سینمای ما همه کارها بر عکس شده است؛ نویسنده و کارگردان به دنبال سرمایه می‌گردند و آن را به تهیه‌کنندگانی می‌دهند که در ابتدای شروع تولید یک فیلم، طلب پول می‌کنند و می‌گویند اول به حساب واریز کنید تا کار را شروع کنیم. آنها حکم ارباب را پیدا می‌کنند و پس از ساخت، اصلاً فکر اکران فیلم نیستند و این مقوله برایشان مهم نیست.

این کارگردان اظهار داشت: مهمترین بخش سینما و فیلم‌ها، مرحله پس از تولید است که متاسفانه برخی تهیه‌کنندگان آن را رها می‌کنند و اگر قرار باشد فعالیتی کنند، بحث خویشاوندی و رفیق‌بازی به میان می آید و اولویتشان آنها می شوند. این واقعا سینماست؟!

غذبانی بیان کرد: در کل تهیه‌کننده‌ها برای تولید و اکران هیچ تلاشی نمی‌کنند. سرمایه هم که از طرف نویسنده، بازیگر و کارگردان فراهم می شود. پس تهیه‌کننده‌ها در این سینما چه کاره هستند؟!

انتهای پیام/

اظهار نظر کارگردان سینما درباره وضعیت تهیه‌کنندگان سینما



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخی تهیه‌کننده‌ها برای تولید و اکران فیلم هیچ تلاشی نمی‌کنند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..