تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترور فرمانده النصره توسط داعش+عکس

داعش فرمانده تروریست‌ها را تیرباران کردبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،همزمان با تشدید نبردها در شمال شرقی استان حماه سوریه منابع میدانی از اعدام یکی از فرماندهان ارشد جبهه النصره توسط گروه داعش خبر می دهند.

بنابر این گزارش، «ابوعبدالرحمن المیادین» فرمانده ارشد جبهه النصره ظهر امروز پس از اسارت بدست داعش در نبردهای شمال شرقی حماه سوریه به همراه سه تن از همراهانش تیرباران شده است.

لازم به ذکر است که داعش از روز گذشته حملات گسترده ای را به مواضع جبهه النصره در شمال شرقی استان حماه سوریه آغاز کرده که به سیطره آن بر 4 شهرک منجر شده است. در این درگیری ها ده ها تن از دو طرف به هلاکت رسیده یا مجروح شده اند.

ترور فرمانده النصره توسط داعش+عکس

منبع:مشرق

انتهای پیام/

داعش فرمانده تروریست‌ها را تیرباران کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترور فرمانده النصره توسط داعش+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..