تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه پاناکوتای خرما

۵۸۳۴۲۲

۲۴۲  بازدید

این دسر، خيلى خوشمزه و لطيفه و ارزش درست کردن رو داره.

وب سایت شور و شیرین: این دسر، خيلى خوشمزه و لطيفه و ارزش درست کردن رو داره.

مواد لازم

خرما 17 عدد شیر 300 میلی‌لیتر (یک و یک‌چهارم پیمانه) عسل 2 قاشق سوپخوری پودر کاکائو 2 قاشق سوپخوری شکلات تلخ (خرد کرده) 70 گرم خامه صبحانه 200 گرم پودر ژلاتین  1 قاشق سوپخوری وانیلین یک‌چهارم قاشق چایخوری خامه فرم گرفته برای تزئین به میزان لازم
پاناکتای خرما 

مراحل تهیه:

1.هسته خرماها را درآورید و خرما را همراه با نیمی از شیر، عسل و ‌پودر کاکائو، در پارچ دستگاه مخلوط کن بریزید و مخلوط کنید.

2.آن‌گاه این مخلوط را صاف کنید. سپس باقیمانده شیر، شکلات و خامه را در ظرف مناسبی بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید.

3.حالا ژلاتین را رویش بپاشید و هم بزنید تا ژلاتین کاملا حل شود. ولی مراقب باشید که مایه نجوشد! اکنون وانیلین را به آن بیفزائید و بعد مایه صاف کرده خرما را افزوده و مخلوط کنید.

4.اینک پاناکتای خرما را در 12 قالب‌ به گنجایش 60 میلی‌لیتر بریزید و دست‌کم 4 ساعت در یخچال نگه دارید تا آماده مصرف شود. آن‌گاه پاناکتا را با خامه فرم گرفته بیارائید. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه پاناکوتای خرما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..