تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برترین هتل های فرودگاهی دنیا با امکانات لوکس

برترین هتل های فرودگاهی دنیا با امکانات لوکس برترین هتل های فرودگاهی دنیا با امکانات لوکس 

هتل هاي فرودگاهی در همه ي کشورها رونق بسیار خوبی دارند و نخستین انتخاب شمار زیادی از مسافران برای اسکان می باشند. احتمالا شما هم تصور کنید که هتل فرودگاهی در واقع مکانی برای استراحت چند ساعتی و دوش گرفتن هست و طراحی و امکانات آن اهمیت چندانی ندارد. به همین دلیل در کمتر خبر گردشگری در ارتباط با این ساختمان ها مطالبی را میخوانیم.

اما دیدنی هست بدانید که در سال هاي جدید, دقت ویژه اي به هتل هاي فرودگاهی شده بطوری که بعضی از انها معماری هاي بسیار جذاب و امکانات زیادی دارند. از جمله میتوان به پذیرایی 24 ساعته, اسپا, امکانات ورزشی و ریلکس کردن اشاره کرد. همین طور این هتل ها, چشم اندازی به باند فرودگاه نیز دارند که نمای متفاوت و جالبی می سازد.

در این ارتباط در ادامه برترین هتل هاي واقع در فرودگاه هاي بین المللی در گوشه و کنار دنیا را برایتان انتخاب کرده ایم. برای آشنایی با آنها در ادامه در کنار ما بمانید.

هتل بین المللی وستین دنور – دنور

برترین هتل های فرودگاهی دنیا با امکانات لوکس

افتتاح هتل وستین دنور در سال 2005 میلادی سر و صدای زیادی به پا کرد. دلیلش هم طراحی بسیار جذاب و تماما شیشه اي, لابی با مبلمان کاملا نوین و لوکس و اتاق هایي که چشم اندازی به باند فرودگاه و کوه هاي راکی دارند, بود.مترویی که برای این هتل در نظر گرفته شده هست در عرض ۴۰ دقیقه اشخاص را به ایستگاه هاي داخل شهری می‌رساند.

کرایه هر شب اقامت در این هتل از ۲۳۵ دلار نخست می‌شود.

فرودگاه ونکوور فرمونت – ونکوور

برترین هتل های فرودگاهی دنیا با امکانات لوکس

تمامی مسافرینی که در این فرودگاه اقامت می‌کنند, می‌توانند معاشرت هواپیماها به باند فرودگاه را شاهد باشند. گرچه گفتنی هست که همۀ اتاق ها عایق صدا دارند و هیچ صدای آزاردهنده اي به گوش نخواهد رسید. غذا هاي دریایی, اتاق ماساژ و اسپا از امکانات این هتل به شمار میروند.

کرایه هر شب اقامت در این هتل از ۴۸۴ دلار نخست می‌شود.

یاس ویسروی ابوظبی – ابوظبی

برترین هتل های فرودگاهی دنیا با امکانات لوکس

فرودگاه بین المللی ابوظبی در فاصله 10 دقیقه اي از شهر قرار گرفته هست و برای طراحی خمیده خود که تماما از استیل و شیشه هست, شهرت جهانی دارد. این ساختمان در شب نورپردازی هاي بی نظیر زیبایی دارد که نگاه ها را خیره مي نماید. هتل این فرودگاه, 499 اتاق و ۱۱ شماره رستوران دارد. از جمله می‌توان به رستوران کازو که غذا هاي ژاپنی سرو میکند یا آمیچی که غذا هاي ایتالیایی ارائه می‌دهد, اشاره کرد.

در پشتبام این هتل یک کافه ساخته شده که می‌توان از آن جا غروب خورشید را تماشا کرد.کرایه هر شب اقامت در این هتل از 127 دلار نخست میشود.

فرودگاه کرون پلازا پانگی – سنگاپور

برترین هتل های فرودگاهی دنیا با امکانات لوکس

این هتل به ترمینال 3 فرودگاه چانگی سنگاپور چسبیده هست و تمامی امکانات موردنیاز مسافران را در خود جای داده هست. از جمله میتوان به بدن سازی 24 ساعته, استخر در فضای باز, مراکز ماساژ و ریلکس کرده اشاره کرد.رستوران و کافه آن نیز دائما باز بوده و غذا هاي موردعلاقه مسافران را برایشان تهیه و ارائه میکند.

کرایه هر شب اقامت در این هتل از 175 دلار نخست میشود.

فرودگاه هیلتون مونیخ – مونیخ

برترین هتل های فرودگاهی دنیا با امکانات لوکس

این هتل در فرودگاه هیلتون مونیخ, بین ترمینال 1 و 2 واقع شده هست. از امکانات آن میتوان به ماساژ با سنگ داغ, اسپا, رستوران هایي با غذا هاي متنوع و اتاق هاي عایق صدا اشاره کرد. همین طور مسافران میتوانند اتاق ها را فقط برای چند ساعت کرایه کنند و شب در آن جا اقامت نداشته باشند.

کرایه هر شب اقامت در این هتل از 141 دلار نخست میشود.

مریوت اسکای سیتی – هنگ کنگ

برترین هتل های فرودگاهی دنیا با امکانات لوکس

ساختمان زیبای مریوت اسکای سیتی در فاصله 5 دقیقه اي از فرودگاه واقع شده هست. از امکانات آن میتوان به اسپا, استخر, ۵ رستوران, اتاق جلسه و اتاق مجهز به سیستم هاي موردنیاز برای بیزینس‌من ها اشاره کرد.

کرایه هر شب اقامت در این هتل از 230 دلار نخست می‌شود.

قصر لانگهام, فرودگاه پکن, پکن

برترین هتل های فرودگاهی دنیا با امکانات لوکس

سرویس کرایه اتاق در این هتل به صورت 24 ساعته مشغول خدمت رسانی هست. این هتل در نزدیکی ترمینال 3 هتل واقع شده و در اتاق هاي خود وان هاي آب گرم بزرگ دارد. هم‌چنین مرکزی برای فیتنس و رستوران محلی نیز دارد.

کرایه هر شب اقامت در این هتل از 119 دلار نخست میشود.

الوفت بوگوتا – بوگوتا, کلمبیا

برترین هتل های فرودگاهی دنیا با امکانات لوکس

از امکانات و خصوصیت هاي بوگوتا میتوان به فاصله 5 دقیقه اي از فرودگاه با خدماتی امثال غذاها و آب میوه هاي تازه اشاره کرد. هم‌چنین, طراحی داخلی آن نیز کاملا نوین و زیباست و محلی ساکت و آرام برای استراحت به شمار میرود.

کرایه هر شب اقامت در این هتل از 70 دلار نخست می‌شود.

فرودگاه بین المللی ژوهانسبورگ او آر تامبو – ژوهانسبورگ

برترین هتل های فرودگاهی دنیا با امکانات لوکس

در برابر در ورودی این فرودگاه, یک ساختمان شیک واقع شده که اتاق هاي جادار با مبلمان چرمی و سرویس بهداشتی با سنگ مرمر دارد.در رستوران «Quills» مسافران میتوانند از مزه غذاها و نوشیدنی هاي آفریقایی لذت ببرند.

کرایه هر شب اقامت در این هتل از ۲۸۰ دلار نخست می‌شود.

فرودگاه هیلتون آمستردام – آمستردام

برترین هتل های فرودگاهی دنیا با امکانات لوکس

معماری نمای ساختمان امثال یک مکعب شیشه اي هست و طراحی داخلی آن با شیشه مزین شده هست. اتاق ها به رنگ هاي طلایی, توسی و سفید تزئین شده اند و نقاشی هاي انتزاعی روی دیوارها نصب شده هست.هم‌چنین باید به امکاناتی امثال رستوران آسیایی-هلندی, اسپا, نمایشگرهای نشان دهنده زمانِ خروج و ورود هواپیما در لابی اشاره کرد.

کرایه هر شب اقامت در این هتل از 198 دلار نخست می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برترین هتل های فرودگاهی دنیا با امکانات لوکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..