تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : در تراکتور شایسته‌سالاری حاکم است

اشتراک گذاری در فیسبوک

توئیت

خبرگزاری مهر: مجتبی حسینی در خصوص دیدار روز جمعه تیم تراکتورسازی برابر پارس جم جنوبی گفت: در طول تعطیلات تمرینات خوبی را انجام دادیم و فضای خوبی بر تیم حاکم است. یک بازی تدارکاتی برگزار کردیم تا از شرایط آرمانی دور نشویم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر مشکل اصلی ما مصدومیت‌ بازیکنان است. امیدوارم با رفع مصدومیت‌ها شرایط تیم ما روز به روز بهتر شود.

مربی تراکتورسازی در خصوص شناختش از پارس جم جنوبی گفت: این تیم تازه به لیگ برتر آمده، اما توانست عملکرد قابل قبولی داشته باشد و برای هر تیمی مشکل‌ساز شود. ما می‌خواهیم با پیروزی در این دیدار خود را چند رده بالاتر ببریم، اما می‌دانیم برابر این تیم صدرنشین روز سختی را در پیش خواهیم داشت.

حسینی در خصوص استفاده تراکتورسازی از بازیکنان جوان گفت: ما در مجموع ۸ یا ۹ بازیکن بزرگسال داریم و اکثر نفرات ما جوان هستند، اما همین جوانان توانسته اند بازی‌های خوبی از خود ارائه داده و عملکرد قابل قبولی داشته باشند. در تیم ما شایسته‌سالاری وجود دارد و همه با هم یکدل هستند و هر کسی در تمرین خوب ظاهر شود به میدان خواهد رفت.

وی در مورد جذب بازیکن در نقل و انتقالات نیم‌فصل هم گفت: خوشبختانه با تدابیری که مدیران باشگاه داشتند تقریبا تمام بدهی‌ها پرداخت شد، خطر کسر امتیاز از بین رفت و حالا باید خود را آماده کنیم تا بتوانیم در نقل و انتقالات نیم‌فصل نفرات موردنظرمان را جذب کنیم. اگر چه زمان سختی برای به خدمت گرفتن بازیکن جدید است، چون تیم‌ها بازیکنان خوب خود را نگه می‌دارند، اما تلاش می‌کنیم با توجه به نیازمان بازیکن موردنظر را جذب کنیم.

حتما بخوانید :   زیباجو : کاپیتان بارسا، خانه نشین شد

مربی تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که این روزها حرف و حدیث‌های زیادی در خصوص تماس شما با بازیکنان دیگر تیم‌ها وجود دارد، گفت: تمام این صحبت‌ها را تکذیب می‌کنم، همه این حرف‌ها زاییده تخیلات برخی حاشیه‌سازان است. شما دیدید روز گذشته هم سرمربی ذوب‌آهن از گل‌محمدی تعریف کرد و گفت او دنبال چنین رفتارهایی نیست. ما می‌توانیم بازیکنانی را که معافیت تحصیلی‌شان به پایان رسیده جذب کنیم و این امر طبیعی است، ولی به جرات می‌گویم که با هیچ بازیکنی صحبت نکرده‌ایم تا او را به تیم خودمان بیاوریم.

مربی تراکتورسازی تبریز در پایان خاطرنشان کرد: به حمایت هواداران نیاز داریم و از آنان می‌خواهم بازی‌هایی که در خانه داریم در ورزشگاه حضور پیدا کرده و از تیمشان حمایت کنند تا بتوانیم در کنار یکدیگر روزهای خوبی را در لیگ هفدهم داشته باشیم.

زیباجو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : در تراکتور شایسته‌سالاری حاکم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..