تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دسترسی رایگان کاربران موبایل در افغانستان به ویکی‌پدیا

دسترسی رایگان کاربران موبایل در افغانستان به ویکی‌پدیا

فناوری اطلاعات > اینترنت - کاربران موبایل در افغانستان از سال آینده بدون پرداخت هزینه می توانند از خدمات ویکی‌پدیا بهره‌مند شوند.

 

به گزارش خبرآنلاین،رشد سریع زیرساخت‌های مخابراتی-اینترنتی در افغانستان همچنان ادامه دارد و حالا با همکاری کمپانی روشن با بنیاد ویکی‌مدیا دسترسی رایگان به محتوای ویکی‌پدیا برای کاربران اینترنت موبایل از 2018 شروع خواهد شد.

این دسترسی موسوم به Wikipedia Zero است که بنیاد ویکی مدیا با 60 اپراتور در 50 کشور جهان قرارداد مشارکت بسته و شامل مشاهده و ادیت مطالب سایت ویکی‌پدیا خواهد بود و کاربران در ازای استفاده از آن پول اینترنت نخواهند داد. کمپانی روشن از ماه پیش شروع به توزیع اینترنت 4G میان کاربران کرد.

 

5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دسترسی رایگان کاربران موبایل در افغانستان به ویکی‌پدیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..