تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاخ سفید: ترامپ تصمیم خود را درباره ایران گرفته است

کاخ سفید: ترامپ تصمیم خود را درباره ایران گرفته است

بین الملل > دیپلماسی - خبرگزاری صدا و سیما نوشت: سخنگوی کاخ سفید گفت: رئیس جمهور آمریکا تا پایان هفته جاری میلادی یک راهبرد کلی در برابر ایران را اعلام می کند.

سخنگوی کاخ سفید گفت: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تا پایان هفته جاری میلادی (روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده) یک "راهبرد کلی در برابر ایران" را اعلام می کند. ترامپ روی یک راهبرد کلی درباره ایران به جمع بندی وتصمیم گیری رسیده است.

او می خواهد اطمینان یابد که ما یک سیاست گسترده برای حل کردن این مسئله داریم نه اینکه فقط به بخشی از مشکل بپردازیم. همانطور که من هفته گذشته گفتم، منظور از این راهبرد، راهبردی است که به همه مشکلات ناشی از این که ایران بازیگری بد است ، بپردازد. من چیز دیگری برای افزودن بر گفته های قبلی ام ندارم.

سارا ساندرز سخنگوی کاخ سفید در گفتگو با خبرنگاران درباره تصمیم ترامپ و نیز راهبرد دولت وی درباره ایران گفت: «وی این راهبرد را اواخر همین هفته تعیین می کند.»

52310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاخ سفید: ترامپ تصمیم خود را درباره ایران گرفته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..