تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قاسمی: به دنبال خوش رنگ‌ترین مدال در جاکارتا هستم

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان رضا قاسمی دونده سرعتی ایران  در گفت و گو با رادیو ورزش درباره عملکرد خود در مسابقات قهرمانی باشگاه های ایران گفت: من از اول عید تا اواخر مرداد مصدومیت داشتم و تمرینات خوبی نداشتم. در اردوی 20 روزه ارومیه توانستم بدنم را برای مسابقات داخل سالن آسیایی آماده کنم و مدال برنز این رقابت ها را بدست بیاورم. من برای 60 متر تمرین می کردم. اما در 100 متر هم مسابقه دادم و با رکورد 10:49 مقام دوم را کسب کردم.

ملی پوش دو و میدانی ایران در خصوص نحوه برگزاری رقابت های قهرمانی باشگاه های ایران، اظهار کرد: سطح مسابقات بسیار خوب و نحوه برگزاری هم رضایت بخش بود. همه ورزشکاران در این رقابت ها حضور داشتند زیرا تنها درآمد دو و میدانی کاران از لیگ باشگاه هاست.

او در پاسخ به این سوال که برای مسابقات قهرمانی آسیا چه برنامه ای دارید، عنوان کرد: مربی من حامد احمدپور است. او برنامه ام را از کانادا به مهدی موسوی که در اصفهان حضور دارد، می دهد و تمریناتم زیر نظر موسوی پیگیری می شود. این دوره، پنجمین دوره مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا است که شرکت می کنم. چهار دوره قبل خوشبختانه توانستم مدال کسب کنم. امیدوارم این دوره هم بتوانم خوشرنگ ترین مدال را برای کشورم به ارمغان بیاورم.  

قاسمی در پاسخ به این پرسش که بعد از مسابقات داخل سالن آیا برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا برنامه ای دارید، بیان کرد: بله. تنها مدالی که من در کارنامه ورزشی ام ندارم، بازی های آسیایی است. تمام تلاشم را می کنم تا بتوانم در این رقابت ها مدال کسب کنم.

انتهای پیام/

اظهارت قاسمی درباره بازی های آسیایی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قاسمی: به دنبال خوش رنگ‌ترین مدال در جاکارتا هستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..