تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همه چیز درباره سرطان روده بزرگ/ ابَرنواختر‌ها تهدیدی برای حیات سیاره زمین/ ترفند‌های خانگی برای تقویت و زیبایی ناخن‌ها/ جزئیات پرداخت وام شهریه به دانشجویان

نقش ایران در ترویج بهداشت و درمان منطقه/ انتخاب وزیر علوم بر عهده نهاد ریاست جمهوری/ تکمیل ظرفیت کارشناسی دانشگاه آزاد از امروز آغاز می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

همه چیز درباره سرطان روده بزرگ
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: سرطان روده بزرگ در اثر کم تحرکی‌، مصرف مواد پر کالری و زمینه‌های خانوادگی بروز می‌کند.

گیاهانی که لاغری را ضربه‌فنی می‌کنند
نوشیدن دمنوش‌ها در فصل‌های پاییز و زمستان بسیار مفید است و نقش موثری در پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های مختلف دارند.

به روزترین روش‌های درمان پزشکی، بیماران منطقه را به ایران می‌کشاند
رئیس بیمارستان مسیح دانشوری به سطح بالای علمی دانشمندان ایرانی در حوزه پزشکی اشاره کرد.

ترفند‌های خانگی برای تقویت و زیبایی ناخن‌ها + اینفوگرافی
ناخن‌ها یک از اعضای بدن هستند که بسیاری افراد از رشدنکردن یا شکننده بودن آن‌ها گلایه می‌کنند، اما با چند روش ساده می‌توان ناخن‌های زیبا و محکمی داشت.

بهداشت و درمان متناسب با فضای جنگی ساماندهی شود/ دشمن به دنبال حملات بیوتروریسمی
جانشین فرماندهی ارتش گفت: سامانه‌ بهداشت و درمان باید بتواند به آمادگی‌ ارائه‌ خدمات کامل‌، جامع و فوری‌ در شرایط‌ جنگ برسد.

ابَرنواخترها تهدیدی برای حیات سیاره زمین
یکی از خطر‌هایی که حیات را در سیاره زمین تهدید می‌کند انفجار ابرنواختر‌ها است که این انفجار‌ها می‌تواند حیات احتمالی درسایر سیاره‌ها را نیز از بین ببرد.

سرطان سینه بیماری شایع در بین زنان‌/ راه‌اندازی مرکز تحقیقات سار‌کوما در آینده‌ای نزدیک
رئیس‌ کنگره 3 گانه سرطان‌ سینه، گفت: مرکز تحقیقات سارکوما‌ به زودی مجوز تشخیص‌ و درمانی‌ اخذ و فعالیتش‌ را آغاز می‌کند.

جزئیات پرداخت وام شهریه به دانشجویان دانشگاه آزاد
مدیرکل امور مالی صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد جزئیات پرداخت و بازپرداخت وام شهریه از منابع صندوق رفاه وزارت علوم تحقیقات و فناوری به دانشجویان این دانشگاه را تبیین کرد.

برنامه ناسا برای حمله به سیاره سرخ
قرار است تا 2 دهه آینده فضاپیمای سرنشین‌دار و چندمنظوره «اوریون» (اولین فضاپیمای ناسا برای اکتشافات فضایی سرنشین‌دار و طولانی‌مدت در اعماق فضا) به مریخ سفر کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همه چیز درباره سرطان روده بزرگ/ ابَرنواختر‌ها تهدیدی برای حیات سیاره زمین/ ترفند‌های خانگی برای تقویت و زیبایی ناخن‌ها/ جزئیات پرداخت وام شهریه به دانشجویان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..