تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش برای دریافت پروانه ساخت «زیرا»/ پروانه نمایش «تله پاتی» صادر شد

«زیرا» پروانه ساخت/ پروانه نمایش «نله پاتی» صادر شدرحمان رضایی تهیه‌کننده و کارگردان سینما در خصوص جدیدترین فعالیت خود به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: به دنبال دریافت پروانه ساخت اثری سینمایی با نام «زیرا» هستیم که تهیه‌کنندگی و کارگردانی آن بر عهده خودم است.

وی افزود: این اثر موضوعی اجتماعی دارد و لوکیشن‌های آن در تهران است و از چهار بازیگر اصلی مرد و زن بهره می‌برد.

این کارگردان به آخرین وضعیت اکران «تله پاتی» اشاره کرد و بیان کرد: پروانه نمایش این فیلم صادر شده و هدف ما اکران آن تا قبل از پایان امسال است.

در «تله پاتی» بازیگرانی چون لیلا اوتادی، نیما شاهرخ‌شاهی، سارا منجزی، علی جلالی و وحید میهن‌دوست نقش‌آفرینی می‌کنند و سعید سلیمانی به عنوان بازیگر و خواننده بازی می‌کند.

دیگر عوامل «تله‌پاتی» عبارتند از:

تهیه‌کننده: رحمان‌ رضایی، کارگردان: رضا شالچی، فیلمنامه‌نویس: علی‌ جلالی، مدیر تصویربرداری: علیرضا رجایی‌ مقدم، طراح صحنه و لباس: آزاده قوام، صدابرداران: مهرداد دادگری و علی جعفری، مدیر تولید: علی رنج‌دوست، عکاس: بهزاد مطرح و گریم: زنده‌یاد رضا قومی.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از جدیدترین فیلم‌های رحمان رضایی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش برای دریافت پروانه ساخت «زیرا»/ پروانه نمایش «تله پاتی» صادر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..