تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلفی رامبد جوان و همسرش با جمعی از عکاسان+عکس

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رامبد جوان مجری مشهور برنامه تلویزیونی خندوانه و کارگردان و تهیه‌کننده فیلم نگار تصویری از خودش و نگار جواهریان همسرش به همراه جمعی از عکاسان در اکران فیلم "نگار" را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

گفتنی است؛ فیلم نگار به ماجرای جنایی پرداخته است. جایی که نگار جواهریان نقش دختری به نام نگار را بازی می کند. او دختر خانواده‌ای نیمه مرفه و اصیل است، پدر او در یک معامله اقتصادی شکست خورده و با اسلحه خودکشی کرده است. این تحلیلی است که پلیس نسبت به مرگ او اعلام می کند اما نگار این تحلیل را باور ندارد و برای رسیدن به اصل ماجرا تصمیم می گیرد که روزهای آخر پدر را مرور کند.

رامبد جوان در صفحه اینستاگرامش نوشت:

"سلفی رامبد جوان و همسرش با جمعی از عکاسان+عکس

انتهای پیام/

تصویری دیدنی از رامبد و نگار به همراه جمعی از عکاسان 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلفی رامبد جوان و همسرش با جمعی از عکاسان+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..