تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زشت ترین سرقت در شاهرود اتفاق افتاد!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  سرهنگ سید مجتبی اشرفی، رئیس پلیس Police شهرستان شاهرود از دستگیری سارق مساجد در ماه محرم خبر داد.

وی در تشریح این خبرگفت: پس از ۶ سرقت Stealing مساجد سطح شهرستان باتوجه به ایام محرم و حساسیت این موضوع اکیپی ویژه از کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان شاهرود پس از چند روز کار مستمر و اطلاعاتی درنهایت موفق به شناسایی عامل این سرقت ها شدند.

وی افزود: پس از شناسایی محل اختفای این سارق سابقه دار ماموران پلیس آگاهی در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

اشرفی از کشف ۱۵ فقره سرقت از جمله شش سرقت مسجد 2 خانه و هفت فقره سایر اماکن خبر داد گفت: سارق۲۹ساله درنهایت با حکم مراجع قضایی روانه زندان Prisonشد.

منبع:رکنا

انتهای پیام/

زشت ترین سرقت در شاهرود اتفاق افتاد!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زشت ترین سرقت در شاهرود اتفاق افتاد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..