تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقدیر شهردار از عمل تحسین برانگیز سه نوجوان +  فیلم

تقدیر شهردار از عمل تحسین برانگیز سه نوجوان +  فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عمل تحسین برانگیز سه نوجوان اهل شهر " نیسا " لهستان، تقدیر شهردار این شهر از آنها را در پی داشت. ویدئوی تهیه شده  توسط دوربین های مدار بسته شهر نشان می دهد که این سه نوجوان به بی خانمانی که بر روی یک صندلی به خواب رفته بود پتو می دهند.

در این ویدئو مشاهده می شود که این سه نوجوان در حالی که یک پتو را در دست دارند مسیر طولانی در این شهر را طی می کنند. هنگامی که آنها به یک صندلی می رسند توقف می‌کنند و پتو را روی فرد بی‌خانمانی که به خواب رفته می‎اندازند.

پس از این اتفاق، شهردار شهر با سه جوان دیدار کرد و آنها را به خاطر این عمل انسان‌دوستانه ستود.

شهردار این شهر در این خصوص گفت : " این عملی بزرگ بود. من در برابر بزرگی و منش شما سر تعظیم فرود می آورم. جهان نیازمند انسان هایی مانند شماست."

انتهای پیام/

عمل تحسین برانگیز سه نوجوان لهستانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقدیر شهردار از عمل تحسین برانگیز سه نوجوان +  فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..