تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظات دلهره آور فرود هواپیمای ایرباس امارات در فرودگاه آلمان + فیلم

لحظات دلهره آور فرود هواپیمای ایرباس امارات در فرودگاه آلمان + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیا شما نیز جز کسانی هستید که از پرواز با هواپیما دلهره دارید؟ اگر جواب این پرسش مثبت است پس دیدن این ویدئو را به شما پیشنهاد نمی کنیم. این ویدئو لحظه دلهره آور فرود یک فروند هواپیمای ایرباس A380 امارات را در فرودگاه دوسلدورف آلمان را به تصویر می کشد.

در لحظه ای که این بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان قصد داشت تا روی باند فرودگاه بر زمین بنشیند، وزش باد شدید باعث بروز مشکل در فرود آن شد. شدت وزش این باد چنان شدید بود که موجب شد تا مسافران این هواپیما لحظات دلهره آوری را تجربه کنند. در حالی که شدت وزش باد، فرود را برای خلبان مشکل کرده بود، وی با مهارت مثال زدنی خود توانست هواپیما را روی باند بنشاند.

 گفتنی است؛ این ویدئو از زمان انتشار در یوتیوب تا کنون بیش از 9 میلیون بازدید کننده داشته است.

انتهای پیام/

لحظه ای که باد شدید فرود هواپیما را دشوار می کند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظات دلهره آور فرود هواپیمای ایرباس امارات در فرودگاه آلمان + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..