تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چشم انداز ما سلامت چشمان شماست

چشم انداز ما سلامت چشمان شماست 

کلینیک چشمخانه شماره یک مرکزی


این مرکز به علت استقبال بیماران و نیازهای روز افزون آنان به انجام خدمات تخصصی و فوق تخصصی بیماری های چشم، در بنایی نوساز و مدرن در خردادماه ۱۳۹۵ افتتاح گردید. اهم خدماتی که در این مرکز ارائه می شود عبارتند از آنژیوگرافی، تصویر برداری از قرنیه، عصب بینایی، لایه های سطحی شبکیه، (ERG-EOG-VEP)، کنترل فشار چشم، ثبت میدان بینایی، اپتومتری، عرضه لوازم کم بینایان، اتاق عمل مجهز به دستگاه کراس لینک، فمتوسکند، لیزیک، لازک، PRK

همچنین کلینیک های تخصصی چشم در زمینه های فوق تخصصی شامل شبکیه، قرنیه، گلوکوم، جراحی کاتاراکت، جراحی پلاستیک چشم، اعصاب چشم و …

چشم انداز ما سلامت چشمان شماست 

کلینیک مرکزی


کلینیک مرکزی شهر در سال ۱۳۸۰ توسط جمعی از پزشکان متخصص و اساتید دانشگاه تاسیس گردید. هدف از تاسیس این کلینیک، ارائه خدمات تخصصی. تشخیصی و درمانی پیشرفته چشم پزشکی و گوش و حلق و بینی بوده است. مدیریت صحیح، جذب پزشکان متبحر و باتجربه، استفاده از پرسنل ورزیده و دلسوز، قراردادهای متعدد با تمامی بیمه های تکمیلی و بیمه خدمات درمانی، موجب رضایتمندی بیماران و همراهان آنان گردیده است. کلینیک مرکزی شهر به بهبودی مستمر خدمات توجه کامل دارد و در این راستا کلینیک به بهترین دستگاه ها و امکانات جراحی چشم مجهز گردیده است.

در زمینه گوش و حلق و بینی و رینوپلاستی، این کلینیک مجهز به اتاق های عمل کاملا مجهز به آخرین دستگاه های سینوسکوپی و آندوسکوپی و لیزر جراحی گوش و حنجره و جراحی بینی می باشد. اقبال پزشکان و بیماران موجب گردیده است که ظرف ۱۵ سال اخیر بیش از ۱۷۰ هزار عمل جراحی با بهترین نتایج و کمترین عارضه در این مرکز انجام گردد.

کلینیک چشمخانه شماره دو (بیمارستان تریتا)


بخش چشم پزشکی بیمارستان تریتا، وابسته به کلینیک فوق تخصصی چشمخانه و کلینیک مرکزی شهر می باشد که دارای کلینیک چشم پزشکی مجهز یه انواع تجهیزات تشخیصی و درمانی بیماری های چشم بوده و هر روز کلینیک های چشم پزشکی آن آماده ویزیت بیماران غرب تهران است.

چشم انداز ما سلامت چشمان شماست 

اهم خدماتی که در این مرکز ارائه می شود عبارتند از تصویر برداری از قرنیه، عصب بینایی، لایه های سطحی شبکیه، (ERG-EOG-VEP)، کنترل فشار چشم، ثبت میدان بینایی، اپتومتری، عرضه لوازم کم بینایان، اتاق عمل مجهز به دستگاه کراس لینک و دستگاه اگزایمر الگراتو(لیزیک، لازک، PRK)

همچنین بخش چشم وابسته به کلینیک مرکزی دارای ۶ اتاق عمل مجهز به آخرین دستگاه های مدرن برای اعمال جراحی چشم می باشد.

دستگاه های خدمات تشخیصی درمانی چشم

تصویربرداری های قرنیه

چشم انداز ما سلامت چشمان شماستچشم انداز ما سلامت چشمان شماستچشم انداز ما سلامت چشمان شماست 

پنتاكم


 ‌ابزاري بسيار ارزشمند براي ارزيابي بيماران کاندیدای جراحی انکساری و نیز تشخیص و بررسی سیر پیشرفت مشکلات قرنیه نظیر قوز قرنیه(کراتوکونوس) می باشد.

اورب اسکن


اين دستگاه مي تواند با اندازه گیری سطح قدامی و خلفی و نیز ضخامت قرنیه و اندازه گیری ابعاد قسمت قدامی چشم، بيماري هاي سطح خلفي قرنيه را نيز مشخص كند. كه قبلا با توپوگرافي امكان پذير نبود، بدين وسيله هرچه بهتر و دقيق تر قرنيه ارزيابي مي گردد. قبل از جراحي هاي اصلاح كننده عيوب انكساري انجام اين آزمايش كه دقت بالاتري دارد در خواست و توصيه مي گردد.

توپوگرافي قرينه


دستگاهی است که با تاباندن تصویر دوایر هم مرکز روی قرنیه از ان تصویربرداری می کند و با اندازه گیری انحناهای قرنیه می تواند در تشخیص نامنظمی قرنیه ناشی از بیماری های مختلف و نیز پیوند قرنیه و فیت عدسی های تماسی بکار گرفته شود.
 
پاکی متری


دستگاهی است که با بکارگیری امواج ماوراء صوت ضخامت قرنیه را اندازه گیری می کند و در ارزیابی بیماران داوطلب جهت جراحی انکساری و نیز تشخیص و ارزیابی سیر پیشرفت بیماران مبتلا به آب سیاه(گلوکوم) و ... بکار گرفته می شود.

اسپکولار میکروسکوپی


دستگاهی است که برای بررسی و شمارش سلول های لایه داخلی قرنیه در موارد نیاز به اعمال جراحی داخل چشمی بکار گرفته می شود.

تصویربرداری های شبکیه 

چشم انداز ما سلامت چشمان شماستچشم انداز ما سلامت چشمان شماستچشم انداز ما سلامت چشمان شماست

B-scan


دستگاهی است که با استفاده از امواج ماوراء صوت تصویر برداری و بررسی داخل چشم خصوصا شبکیه را در شرایطی که کدورت هایی نظیر آب مرواید بسیار متراکم و یا خون ریزی داخل چشم و کدورت قرنیه امکان مشاهده مستقیم داخل چشم را ممکن نمی سازد، امکان پذیر می کند. همچنین برای تشخیص و اندازه گیری اجسام خارجی نفوذ کننده به چشم و تومورهای داخل چشمی بکار گرفته می شود.

 A-scan


این دستگاه با بکارگیری امواج ماوراء صوت طول قدامی-خلفی چشم را اندازه گیری نموده و قدرت لنز داخل چشمی بیمار که در جراحی اب مروارید کارگذاشته میشود را تعیین می کند.

ERG  EOG - VEP


ERG: الکترورتینوگرام؛ این دستگاه با نصب الکترودهایی فعالیت سلول های شبکیه را ارزیابی و ثبت می کند و در بیماری های مرتبط با گیرنده های بینایی شبکیه به تشخیص کمک می کند.


EOG: در روش الکترواکولوگرافى پتانسيل شبکيه را (به‌خصوص از اپى‌تليوم پيگمانته شبکيه و لايه گيرنده‌هاى نوري) با روشى متفاوت از ERG ثبت مى‌کند.


VEP: دستگاه ارزیابی پتانسیل برانگیخته بینایی (Visual Evoked Potential-VEP) در تشخیص زودرس بیماری ‌های ژنتیکی مغز، بیماری MS، ارزیابی اختلالات بینایی که احتمال آسیب به عصب بینایی وجود دارد، و نیز در مسمومیت ناشی از مصرف کلروکین و نیز هرگونه آسیب عصب بینایی کاربرد دارد.

آنژیو


در این روش باتزریق ماده فلورسئین از رگ های داخل چشم عکسبرداری می شود تا مناطق خونریزی مشخص شده و در خصوص لیزر یا سایر درمان ها تصمیم گیری صورت گیرد. این معاینه معمولا در بیماران با مشکلات عروقی نظیر دیابت و فشار خون بالا و... انجام می شود.

OCT


این دستگاه امکان تصویر برداری از لایه های شبکیه را امکان پذیر می سازد و به تشخیص و روند درمان در بیمارانی که کاهش بینایی نشان می دهند کمک شایانی بعمل می آورد. از این آزمایش می توان در موارد مشکل دار آب مروارید و سوراخ شدگی شبکیه و یا ورم لایه های شبکیه و یا مواردی که روی شبکیه کشش وارد می شود می توان استفاده نمود.

تست های مربوط به گلوکوم(آب سیاه)

چشم انداز ما سلامت چشمان شماستچشم انداز ما سلامت چشمان شماست  پریمتری


دستگاه میدان بینایی است که جهت بررسی مسیر عصب بینایی از چشم تا مغز مورد استفاده قرار می گیرد و بیشترین کاربرد آن در تشخیص و پیگیری بیماران مبتلا به آب سیاه(گلوکوم) و نیز افراد مبتلا به تومورهای مغزی و هر وضعیتی که بر عصب بینایی اثرگذار باشد نظیر مسمومیت ناشی از مصرف کلورکین یا بیماری MS می باشد.

 HRT


با انجام HRT می‌توان تصویری سه‌بعدی از عصب بینایی و شبکیه جهت بررسی میزان آسیب به لایه فیبر عصبی شبکیه به دست آورد.

اندازه گیری لنز داخل چشمی 

 چشم انداز ما سلامت چشمان شماستچشم انداز ما سلامت چشمان شماست

بیومتری


در روش بیومتری با کمک دستگاه های اولتراسوند، لن استار و یا IOL MASTER مشخصات لنز داخل چشمی در بیماران مبتلا به آب مروارید اندازه‌گیری می شود.

بینایی سنجی Optometry 

چشم انداز ما سلامت چشمان شماستچشم انداز ما سلامت چشمان شماستچشم انداز ما سلامت چشمان شماست 

کنتراست سنسیتیوینتی


این تست با سنجش توانایی بیمار در تشخیص شکل از زمینه در ارزیابی بیمارانی که در محیط های کم نور احساس مشکل می‌کنند و یا خیرگی نور برایشان آزار دهنده است، در بیماران کاندیدای جراحی انکساری، در ارزیابی مبتلایان به آب سیاه، آب مروارید، دیابت و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اپتومتری


سازمان بهداشت جهانی اپتومتری را مراقبین اولیه سلامت چشم می‌داند. به این معنا که یک بیمار چشم در آغاز باید توسط یک بینایی‌سنج (اپتومتریست) معاینه شود تا اگر دچار عیوب انکساری و اختلالات دید دو چشمی انحرافات عضلانی انکسار چشم و مواردی از این قبیل بود توسط اپتومتریست درمان گردد و در غیر این صورت به چشم پزشک متخصص ارجاع داده می‌شود. معادل فارسی اپتومتری، بینایی سنجی است، در واقع ترجمه لغت به لغت اپتومتری می‌باشد و با توجه به گستردگی این رشته و شرح وظایف آن معادل دقیقی محسوب نمی‌شود.

چشم انداز ما سلامت چشمان شماست
اسامی کلیه خدمات کلینیک چشمخانه

ساختمان پلاک 32 (چشمخانه)


طبقه اول (خدمات پاراکلینیک): پنتاکم، پاکیمتری، سیکلور فرکشن و BCVA، اپتومتری، تجویز عینک، BCVA، کنتاکت لنز (هارد/ سافت/ توریک)، PAM، تست کنتراست سنسیتیویتی، پریمتری کامپیوتری، اکوگرافی A، تعیین IOL با سونو، اسپکولار میکروسکوپی، تعیین قدرت لنز با  LENSTAR، فلورسین آنژیوگرافی، اتوفلور سانس، فوندوس فتوگرافی، ایندوسیانین گرین آنژیوگرافی ICG، OCT-A، HRT، OCT ماکولا، OCT سر عصب و NFLT، یاگ لیزر کپسولاتومی، یاگ لیزر PI، لیزر شبکیه (PRP، MPC، Barrier)، T.T.T، S.L.T، P.D.T

طبقه دوم (لیزیک): توپولایزر، PRK/ لازک، VEP، EOG، ERG، کراس لینکینگ


طبقه سوم (درمانگاه): ویزیت پزشکان متخصص و فلوشیپ چشم، اکوگرافی B، تونومتری پاسکال، اپتومتری


ساختمان پلاک 24 (کلینیک مرکزی شهر): ارائه دهنده کلیه اعمال جراحی چشمی دارای دو بخش مردان و زنان و 7 اتاق عمل در دو طبقه


ساختمان پلاک 22 (کلینیک مرکزی شهر): ارائه دهنده کلیه اعمال ENT دارای 1 بخش و 3 اتاق عمل

بخش چشم بیمارستان تریتا


خدمات پاراکلینیک: پریمتری، توپوگرافی، پکیمتری، اورب اسکن، اپتومتری، یاگ لیزر، OCT، IOL Master، B-Scan

اتاق عمل لازک

مجموعه چشمخانه واحد تریتا هر روزه در ساعات 7:30 الی 18:00 با کمال افتخار آماده ارائه خدمات به شما مراجعین گرانقدر می باشد. 

چشم انداز ما سلامت چشمان شماست 

چشم انداز ما سلامت چشمان شماست

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

چشم انداز ما سلامت چشمان شماستچشم انداز ما سلامت چشمان شماستچشم انداز ما سلامت چشمان شماست


 

چشم انداز ما سلامت چشمان شماستشعبه ۱: تهران، خ ولیعصر٬ بالاتر از میدان ونک٬ خ والی نژاد٬ پلاک ۳۲
چشم انداز ما سلامت چشمان شماستشعبه ۲(بيمارستان تريتا): بزرگراه همت، بعداز تقاطع بزرگراه آزادگان، روبروی دریاچه چیتگر چشم انداز ما سلامت چشمان شماست 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چشم انداز ما سلامت چشمان شماست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..