تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکلیف مالک باشگاه نفت امروز مشخص می شود

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مسئولان اداره کل ورزش و جوانان صبح امروز(سه شنبه) نشستی را با اعضای هیئت واگذاری باشگاه نفت تهران برگزار کردند تا در مورد مشخص شدن تکلیف مالکیت این باشگاه تصمیم گیری کنند.

هرچند مالک نفت تهران  تاکنون بخشی از مشکلات مالیاتی این باشگاه را رفع کرده است اما پرداخت نشدن مطالبات طلبکاران این باشگاه، ابهام هایی را برای اعضای هیئت واگذاری نفت نسبت به فعالیت های حمیدرضا جهانیان به وجود آورده است و این امر می تواند در تصمیم گیری آن ها نسبت به مالک باشگاه تاثیرگذار باشد.

شنیده می شود سازمان لیگ تائیدیه ادامه فعالیت های مالک باشگاه نفت را در اختیار رضا گل محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران قرار داده است اما باید دید آیا  اعضای  هیئت واگذاری این باشگاه حاضر می شوند در وضعیت فعلی مجوز تداوم مالکیت جهانیان را صادر کنند یا خیر؟

از طرفی تکلیف مالکیت نفت تهران در صورت سلب مسئولیت حمیدرضا جهانیان در هاله ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست آیا هیئت واگذاری بار دیگر مالکیت این باشگاه را به شرکت دیگری واگذار می کند یا اینکه برای ادامه حیات این تیم تصمیم تازه ای می گیرد.

انتهای پیام/

وضعیت مبهم مالکیت باشگاه نفت طلائیه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکلیف مالک باشگاه نفت امروز مشخص می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..