تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لوریس: امباپه تاثیر زیادی در فرانسه دارد

۶۱۲۳۰۹

۲۱  بازدید

هوگو لوریس، کاپیتان تیم ملی فرانسه به تمجید از کیلیان امباپه پرداخت و مدعی شد که این بازیکن می‌تواند نقش مهمی در تیم ایفا کند.

ورزش سه: امباپه 18 ساله در جریان پیروزی 1-0 مقابل بلغارستان در مقدماتی جام جهانی، دومین بازی ملی‌اش را تجربه کرد؛ ولی نتوانست کار خاصی از پیش ببرد. این در حالی است که او در 6 بازی برای پی اس جی، 3 گل به ثمر رسانده است. فرانسه با یک امتیاز اختلاف در صدر جدول گروه A قرار دارد و امشب در دیدار پایانی مقابل بلاروس، سرنوشت صعودش به‌صورت مستقیم یا پلی‌آف مشخص می‌شود. حال لوریس به تمجید از امباپه پرداخت و او را مهره‌ای اثرگذار در تیم خواند.

او گفت:" امباپه باید سعی کند خود را با تیم ملی فرانسه هماهنگ کند. قضاوت عملکرد او با توجه به بازی مقابل بلاروس کار دشواری است. بیشتر شبیه یک جنگ بود. صحبت کردن راجع به عملکرد یک بازیکن کار سختی است.

تیم ما سخت جنگید، ما در یک دوئل قرار داشتیم و با دشواری به پیروزی رسیدیم. کیلیان نباید مسئول این عملکرد باشد. او بازیکن جوانی است؛ هرچند که بسیار بااستعداد است. برای برداشتن گام بعدی به زمان نیاز دارد. می‌تواند به استعدادش تکیه کند؛ زیرا او توانایی اینکه در بازی‌های بزرگ تأثیرگذار باشد را دارد."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لوریس: امباپه تاثیر زیادی در فرانسه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..