تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دین‌مداری و مردم‌سالاری پایه‌های نظام اسلامی هستند

دكتر علی عسكری در نشست هماهنگی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب:

دین مداری و مردم سالاری پایه‌های نظام اسلامی استبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ دكتر علی‌عسكری رئیس رسانه ملی، در نشست هماهنگی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: نظام اسلامی با هویتی ویژه و استقلال ویژه در حال پیشرفت است و هر روز به توانمندی‌های خود می‌افزاید. پایه‌های اصلی نظام اسلامی دین‌مداری، مردم‌سالاری و ولایت‌مداری هستند و این نظام رقیب لیبرال دموكراسی در دنیاست.

رئیس رسانه ملی ادامه داد: امروز نظام اسلامی ما در اوج توانایی است و می‌بینیم كه در موضوع برجام و گفتگو با دنیا ما یک قدرت بزرگ بودیم كه جهان با ما به مذاكره نشست.

دكتر علی عسكری افزود: در منطقه ما اتفاقی نمی‌افتد مگر اینكه نظام جمهوری اسلامی ایران آن را قبول داشته باشد و ما امروز در تمام جنبه‌های علمی، سیاسی و فرهنگی در حال پیشرفت هستیم.

وی عنوان كرد: سازمان صدا و سیما، تلاش‌های فكری و تحلیلی فراوانی برای تبیین ابعاد نظام اسلامی به نسل جوان انجام داده است.

رئیس رسانه ملی گفت: در ایران نظام اسلامی در مصادره نظام سرمایه‌داری نیست و یک نظام حق طلبانه است كه باید این تفاوت به دنیا معرفی شود تا ارزش این نظام مشخص شود.

دكتر علی عسكری افزود: در سازمان صدا و سیما ستادی برای معرفی دستاورد‌های نظام اسلامی ایجاد شده است كه در آن فیلم‌ها، مجموعه‌های تلویزیونی و مستنداتی تولید شده است.

انتهای پیام/

نشست هماهنگی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دین‌مداری و مردم‌سالاری پایه‌های نظام اسلامی هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..