تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کتاب «زیر دست و پای روزمرگی» رونمایی می‌شود

رونمايي از كتاب «زیر دست و پای روزمرگی» نوشته سيدمحمدبهشتيبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط‌ عمومی شهر كتاب فرشته؛ کتاب «زیر دست و پای روزمرگی» شامل ۷۵ یادداشت کوتاه سيد محمد بهشتی از شهریور ۱۳۷۹ تا آبان ۱۳۹۵ است.

درباره این کتاب آمده است: بسیار است اموری که با زندگی ما چنان عجین شده که حضورشان را ساده و بدیهی می‌پنداریم؛ اسباب و اثاث، حوادث، جاها و حتی آدم‌هایی که از فرطِ نزدیکی، دیگر ارزش‌هایشان به دیده‌مان نمی‌آید. بسیاری از رویدادها می‌آید و سپری می‌شود، بی‌آنکه اثری در خاطر ما باقی بگذارد. گویی درست گفته‌اند که «هیچ چیز کهنه‌تر از روزنامه دیروز نیست»! لیکن اگر خوب دقت کنیم، لابه‌لای برگ‌های روزنامه، روزهای رفته عمر خود را می‌بینیم. پنداری همان قدر که اخبار روزمره در معرض خطر «سپری‌شدن» و تبدیل شدن به زباله است، گوهر گرانبهای عمر نیز درصورتی که به روزمرگی تقطیع شود، راحت زیر دست و پا ضایع خواهد شد. لیکن هیچ چیز نیست که واجد گوهری نباشد، کافی است تلاش کنیم که ورای ظاهر، راه به باطن آن بریم. مجموعه حاضر تلاشی است برای دیدن ارزش و حکمت نهفته در ساده‌ترین رویدادهای روزمره ...

مراسم رونمايی كتاب «زیر دست و پای روزمرگی»، عصر جمعه 21 مهرماه ساعت 17، با سخنرانی دكتر محمدجواد فريدزاده، در شهركتاب فرشته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کتاب «زیر دست و پای روزمرگی» رونمایی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..