تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودنمایی کارمند اپل با آیفون ایکس در ملاء عام

خودنمایی کارمند اپل با آیفون ایکس در ملاء عام

فناوری اطلاعات > اینترنت - کارمند رده بالای اپل با سطح دسترسی قانونی تصویری از آیفون ایکس را در فروشگاهی در سن خوزه کالیفرنیا منتشر کرد تا دل کاربران را آب بیندازد.

 

به گزارش خبرآنلاین، ویدئوی پست شده در سایت رددیت آیفون ایکس (10) را در دست مردی نشان می دهد که در حال فخرفروختن به دیگران است تا نشان دهد این گوشی «وال پی پر» پویا (به دلیل داشتن نمایشگر امولد) دارد که سایر گوشی‌ها ندارند.

کاربران در بازارهای برگزیده می توانند 5 آبان سفارش آیفون ایکس 1000 دلاری را داده و 12 آبان آن را دریافت کنند. البته به دلیل محدودیت در زنجیره تامین گفته می شود تعداد گوشی های عرضه شده محدود خواهد بود و کاربران باید برای 2018 برنامه ریزی کنند.

 

5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودنمایی کارمند اپل با آیفون ایکس در ملاء عام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..