تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهراوه شریفی نیا نامزد شد!

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛مهراوه شریفی نیا بازیگر سینما و تلویزیون ایران است که بازی وی در  سریال "کیمیا " او را  در اذهان ماندگار کرد. او که به تازگی  در فیلم سینمایی " پرسه در حوالی من " به ایفای نقش پرداخته است به دلیل راه یافتن این فیلم در دوازدهمین دوره جشنواره فیلم «ماربیا» که چهارم تا هشتم اکتبر (۱۲تا ۱۶ مهرماه)  در شهر ماربیا اسپانیا برگزار شد، حضور دارد. 

مهراوه شریفی نیا، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از  کاندیدا شدن به عنوان  بهترین بازیگر در جشنواره ماربیا خبر داد.
مهراوه شریفی نیا نوشت:
"اسپانیاجشنواره ى بین المللى فیلم ماربیا"پرسه در حوالى من"کارگردان:غزاله سلطانى.از چهارم تا نهم اکتبر ٢٠١٧.طراحى لباس و استایلیست:
گلناز گلشن.پى نوشت:اینم براى عزیزانى که دوست داشتن لباس مجلسى‌تر باشه."
در همین راستا ملیکا شریفی نیا خواهرش ، پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و این موفقیت را به وی تبریک گفت.

  ملیکا شریفی نیا نوشت:
"همین الان خبر رسید که خواهر قشنگ من نامزد بهترین بازیگر در جشنواره‌ی ماربِیا اسپانیا شده برای فیلم پرسه در حوالی من مثل همیشه بهت افتخار می‌کنم عزیزترین خواهر دنیامبارکت باشه عزیزدلم گفتم زود پست بذارم تا اولین کسی باشم که بهت تبریک میگه و خبرم دست اول باشه برای طرفدارات! "


گفتنی است؛ فیلم سینمایی «پرسه در حوالی من» درباره دنیای زنی است که در آستانه سی سالگی در دل تهرانِ امروز به دنبال رویای خود می‌رود و درآن بازیگرانی چون مهراوه شریفی نیا، بهناز جعفری و ... به ایفای نقش می‌پردازند.

انتهای پیام/

خبر خوش مهراوه شریفی نیا برای سینمای ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهراوه شریفی نیا نامزد شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..