تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چیز کیک وانیلی با میوه های فصل

۵۸۹۸۰۹

۱۱۹۲  بازدید

این چیز کیک رو در کنار میوه‌های فصل میل کنید و لذت ببرید.

مواد لازم: 

     بیسکوئیت 250 گرم     کره ۱۵۰ گرم     شکر ۱۱۵ گرم     نشاسته ذرت ۳ قاشق غذاخوری     پنیر خامه ای ۹۰۰ گرم     تخم مرغ ۲ عدد بزرگ     خامه ۱۱۵ میلی لیتر     وانیل ۱/۴ قاشق چای خوری     لیمو ۱ عدد     میوه ۵۰۰ گرم     شکر ۱ قاشق غذاخوری     آب قدری
 چیز کیک وانیلی با میوه های فصل آماده کردن مواد برای تهیه چیز کیک وانیلی با میوه های فصل:

1.  بیسکویت رو بکوبید تا کاملا پودر بشه.


2.  کره رو آب کنید.


3.  پوست لیمو رو رنده کنید.

4.  از توت فرنگی و یا سایر توت و میوه‌های فصلی استفاده کنید.


5.  چیز کیک باید حداقل برای ۳ ساعت در یخچال استراحت کنه.


طرز تهیه:


  1.  از قبل فر رو با حرارت ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد گرم کنید. قالب گردی رو با روغن چرب کنید و در اون کاغذ روغنی پهن کنید.


  2. برای تهیه پایه چیز کیک، بیسکویت پودر شده رو با کره آب شده ترکیب کنید. ترکیب رو در قالب بریزید و با فشار او رو به صورت یکدست در قالب جا بدین. اون رو برای ۱۰ دقیقه در فر بپزید و بعد کنار بذارید تا خنک بشه.


  3. حرارت فر رو به ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد افزایش بدید. ۱۱۵ گرم شکر و نشاسته ذرت رو با هم ترکیب کنید. پنیر خامه‌ای (به دمای اتاق) رو اضافه کنید و مواد رو با همزن برقی بزنید تا خامه‌ای بشن. تخم‌مرغ‌ها رو یکی‌یکی اضافه کنید و مواد رو هم بزنید. خامه رو به تدریج اضافه و با سایر مواد ترکیب کنید و بعد وانیل و رنده پوست لیمو رو اضافه کنید.


  4.ترکیب رو در قالب بریزید و سطح روی اون رو صاف کنید. قالب رو در سینی فر بذارید و برای ۴۰ تا ۴۵ دقیقه تا از رو کمی قهوه‌ای رنگ بشه و چیز کیک از کناره‌ها سفت بشه، در فر بپزید. اگه چیز کیک خیلی زود  قهوه‌ای شد روی اون رو با فویل آلومینیومی بپوشونید. اون رو از فر خارج کنید و بذارید تا کاملا خنک شه و بعد حداقل برای ۳ ساعت در یخچال بذارید.


   5. قبل از سرو ترکیب میوه‌ها رو آماده کنید. میوه‌ها رو به همراه ۱ قاشق غذاخوری شکر و آب در قابلمه بریزید. بذارید تا برای حدود ۱۰ دقیقه روی حرارت پایین رو به متوسط قل بزنه. بذارید تا خنک بشه و بعد به همراه چیز کیک سرو کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چیز کیک وانیلی با میوه های فصل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..