تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روزهای چهارراه استانبولی محسن کیایی و بهرام رادان+ عکس

روزهای چهارراه استانبولی محسن کیایی و بهرام رادان+ عکسبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن کیایی در صفحه اینستاگرامش تصویری از خود و بهرام رادان در پشت‌ صحنه فیلم سینمایی «چهارراه استانبول» را  منتشر  کرد.

گفتنی است؛ «چهارراه استانبول» نام تازه‌ترین اثر مصطفی کیایی در مقام نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده است. بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، ماهور الوند، رعنا آزادی‌ور، مهدی پاکدل، سعید چنگیزیان، پوریا رحیمی‌سام، بابک بهشاد، خسرو احمدی، تینو صالحی، حسین امیدی و مسعود کرامتی گروه بازیگران این فیلم را تشکیل مى‌دهند.

داستان فیلم چهارراه استانبول با حادثه ساختمان پلاسکو که در یک آتش سوزی فرو ریخت و منجر به شهید شدن تعدادی از آتش نشان های فداکار کشورمان شد، مرتبط می باشد.

محسن کیایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"این روزهای چهاراه استانبولی ما با بهرام خان "

 روزهای چهارراه استانبولی محسن کیایی و بهرام رادان+ عکس

انتهای پیام/

 تصویری از محسن کیایی و بهرام رادان در پشت صحنه یک فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روزهای چهارراه استانبولی محسن کیایی و بهرام رادان+ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..