تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با ترفندی ساده دریچه تهویه هوای خودرو را تمیز کنید+ فیلم

با ترفندی ساده دریچه تهویه هوای خودرو را تمیز کنید+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وقتی در خیابان خودروی لوکسی را می بینید از آن لذت میبرید اما این لذت فقط به زیبایی خودرو و مدل آن نیست، آنچه موجب می شود شما از تماشای یک حض کنید در واقع تمیزی ظاهری ماشین‌ها است، بسیاری از دارندگان خودرو به تمیزی ماشین خود حساسیت دارند و دائما در حال نظافت خودرو هستند.

هرچند که کارواش ها با ارائه خدمات متنوع کار برای برای نظافت خودرو راحت کرده اند اما گاهی با آموختن چند ترفند ساده می توانید هزینه کارواش را برای خود ذخیره کنید و خودتان ماشین‌تان را تمیز کنید، این کار علاوه بر سرگرمی می تواند نوعی صرفه جویی در هزینه‌ها باشد.

حالا مشکل اینجاست که برخی از قسمت‌های خودرو مانند دریچه هوا به راحتی و با ابزار ساده قابل نظافت نیستند، شما با ترفندی کارآمد و با ابزاری بسیار ساده می توانید قسمت‌هایی از خودرو که که تمیز کردن آن کمی مشکل است را نظافت کنید تا به زیبایی و مرتب بودن خودرو شما کمک کند.

انتهای پیام/

چگونه دریچه تهویه هوای خودرو را تمیز کنیم؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با ترفندی ساده دریچه تهویه هوای خودرو را تمیز کنید+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..