تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیبایی بیش از حد این زن در فردوگاه جنجالی شد

زیبایی بیش از حد این زن در فردوگاه جنجالی شد زیبایی بیش از حد این زن در فردوگاه جنجالی شد 

زن خواننده اي که وقتی به فرودگاه رفت ماموران نتوانستند یقین کنند که چهره وی با سن پاسپورتش همخوانی دارد و او را مورد بازخواست قرار دادند.

 چهره خوشگل و جوان این خواننده ۴۱ ساله اوکراینی به حدی هست که اکثر شبیه یک دختر ۲۱ ساله هست و این موضوع بارها و بارها در برنامه هاي تلویزیونی کشور اوکراین و گفت و گو هایش مطرح شده بود. این خواننده جذاب هم در جواب به این موضوع نکاتی عنوان کرده بود.

اکنون این جوانی و زیبایی در کشور ترکیه برای وی دردسر ساز شد و ماموران فرودگاه به علت مشکوک شدن به صحت گفته هاي وی به این خواننده اجازه عبور از بخش بازرسی گذرنامه را به او ندادند.
زیبایی بیش از حد این زن در فردوگاه جنجالی شد

این زن ۴۱ ساله اوکراینی Natalie Dzenkiv “ناتالی دزنکیو” در بخش بازرسی گذرنامه فرودگاه ترکیه به علت عدم تناسب چهره ي جوان او با سن وی در گذرنامه اش به دردسر افتاد. مامور بازرسی حرف هاي او را تایید نکرده و او را به اتاق ویژه بردن تا بررسی بیشتری کنند.
زیبایی بیش از حد این زن در فردوگاه جنجالی شد

این خواننده زن کوشش کرد تا انها را متوجه واقعیت کند و با علت و مدراک دیگر قصد داشت تا به انها بفهماند که جوان تر از سن حقیقی اش به نظر می‌رسد اما هیچ کدام از ماموران این را نمی پذیرفتند تا این که یکی از مسافران گره ي کار را باز کرد.یکی از مسافران که به بخش بازرسی رسیده بود

به طور اتفاقی متوجه ماجرا شد و به سرعت جلو رفت و با این خواننده زن شروع به احوال پرسی کرد و در مورد علاقه به آهنگ هاي او گفت ، در این لحظه ماموران متوجه اشتباه خود شدند و برای اطمینان از مسافر اخیر در مورد زن خوشگل و جوان سوال کردند و او هم واقعیت را گفت تا این خواننده اوکراینی سرانجام مجوز پرواز را کسب کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیبایی بیش از حد این زن در فردوگاه جنجالی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..