تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانم شهردار برای انجام اقدامات پیشگیری از آب‌گرفتگی در غرب تهران اطمینان داد

خانم شهردار برای انجام اقدامات پیشگیری از آب‌گرفتگی در غرب تهران اطمینان داد

جامعه > مشکلات مردم - شهردار پرتراکم‌ترین منطقه تهران اعلام کرد اقدامات لازم برای پیشگیری از آب گرفتگی پاییزی در غرب تهران انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از مشکلات عمده ای که شهروندان در روزهای پاییزی و پس از بارندگی مرسوم این فصل، با آن دست به گریبانند، مسئله آب گرفتگی معابر و ترافیک خیابانهاست.

در این رابطه شهردار منطقه 10 از اجرای تمهیدات مناسب برای پیشگیری از بروز آبگرفتگی در هنگام بارش نزولات آسمانی خبر داد.
سهیلا صادق زاده با اشاره به لزوم مدیریت جمع آوری آب های سطحی گفت: پیش از شروع فصل بارندگی تمهیدات و برنامه ریزی های لازم برای پیشگیری از بروز آبگرفتگی در سطح منطقه صورت گرفته است و تاکنون با وجود بارش های پاییزی مشکلی در منطقه ایجاد نشده است.
او گفت: بارش نزولات آسمانی در این منطقه به دلیل بافت متراکم در معابر و خیابان‌ها مشکلاتی را در عبور و مرور شهری به وجود می‌آورد بدین منظور پیش بینی و تدارک تجهیزات و کسب آمادگی لازم برای مقابله با اثرات احتمالی مخرب بارندگی با شروع فصل پاییز در دستور کار منطقه قرار گرفته و در دست اجراست.
شهردار منطقه با اشاره به شناسایی نقاط آبگیر یادآور شد: عملیات تبدیل نهر به کانیو، اصلاح شیب معابر، احداث حوضچه های رسوب گیر و زباله گیر در ورودی کانال های زیرزمینی، لایروبی انهار روباز و روبسته، طرح ویژه لایروبی کانال ها و تخلیه حوضچه ها و سبدها به منظور جلوگیری از احتمال آبگرفتگی، کنترل و بازبینی چاه های جذبی، بررسی پیام های مربوط به آبگرفتگی معابر در سنوات گذشته و ... از اقدامات پیشگیرانه ای است که در آستانه بارش های پاییزی در سطح منطقه صورت گرفته است.
46231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانم شهردار برای انجام اقدامات پیشگیری از آب‌گرفتگی در غرب تهران اطمینان داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..