تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلار ۴۰۰۰ تومان شد

ساعت24-فعالان بازار ارز می گویند بعد از صحبت های اخیر رئیس جمهور امریکا درباره برجام نرخ دلار در بازار آزاد افزایش یافته است.

 تشدید نوسانات ارزی در بازار موجب شد تا نرخ دلار طی روز جاری رکورد 4 هزار تومان را بزند و برای ساعتی به بیش از 4010 تومان برسد.

فعالان بازار ارز علت گرانی دلار در بازار آزاد را مرتبط با اظهارات اخیر رئیس جمهور امریکا می دانند و می گویند: بعد از اینکه خبر آمد امریکا برجام را قبول ندارد بازار ارز در ایران دچار التهاب شد.

البته صرافی ها و فعالان بازار می گویند زمانی که دلار گران می شود کسی حاضر به فروش ارز نیست و همه خریدار می شوند. این افراد می گویند از مردادماه بازار ارز در کسادی بسر می برد.

هم اکنون نرخ فروش دلار در تابلوی صرافی ها 4000 تومان درج شده است. این درحالی است که نرخ فروش دلار بانکی هم از ماه های قبل با افزایش همراه بوده و در تازه ترین قیمت به نرخ 3404 تومان رسیده است.

تسنیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلار ۴۰۰۰ تومان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..