تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در فولادشهر، هر بازی 56 میلیون هزینه می‌کردیم

۶۱۱۳۹۳

۷۷۶  بازدید

مسعود تابش قائم مقام باشگاه سپاهان می گوید که مبلغ دقیق میزبانی از ذوب آهن در نقش جهان باید از سوی هیات مدیره باشگاه تعیین شود.

ورزش سه: با زیر کشت رفتن چمن ورزشگاه فولادشهر باشگاه ذوب آهن اعلام کرد که به دلیل عدم استطاعت مالی و اینکه نمی تواند هزینه های بازی در نقش جهان را تقبل کند، تا آماده شدن فولادشهر در ورزشگاه یادگار امام قم بازی خواهد کرد. آذری در مصاحبه خود اعلام کرده بود، مبلغ 100 تا 120 میلیون برای بازی در نقش جهان باید بپردازد و توانایی پرداخت این مبلغ را ندارد. 

در همین خصوص مسعود تابش قائم مقام باشگاه سپاهان گفته است: « باشگاه سپاهان هنوز هیچ مبلغی به ذوب‌آهن پیشنهاد نداده‌است و صحبت‌هایی که در مورد مبلغ 120 میلیون برای هر بازی می‌شود کذب است. ضمن اینکه برگزاری بازی در ورزشگاه نقش جهان هزینه‌های زیادی دارد. ما طی 4 سال گذشته وقتی در فولادشهر بازی‌های خودمان را برگزار می‌کردیم مبلغ زیادی را به باشگاه ذوب‌آهن پرداخت می‌کردیم.»

تابش با اشاره به مبالغی که سپاهان برای بازی در فولادشهر پرداخت می کرده، افزود: « در آخرین سالی که در فولادشهر بازی کردیم برای هر بازی معمولی حدود 56میلیون تومان و برای بازی‌های ویژه حدود 70 میلیون به باشگاه ذوب‌آهن پرداخت می‌کردیم. قطعا برگزاری بازی در نقش جهان هم هزینه زیادی دارد اما مبلغ دقیق میزبانی در این ورزشگاه باید از سوی هیات مدیره مشخص شود.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در فولادشهر، هر بازی 56 میلیون هزینه می‌کردیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..