تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تأکید مدیران سازمان میراث فرهنگی بر تقویت بحث بسته‌بندی در صنایع‌دستی کشور

در نشست فعالان صنایع دستی و فعالان بسته‌بندی کشور مطرح شد؛

تأکید مدیران میراث فرهنگی بر تقویت بحث بسته‌بندی در صنایع‌دستی کشوربه گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نخستین نشست مشترک فعالان صنایع دستی با فعالان بسته‌بندی کشور امروز در سالن فجر برگزار شد.

میرزالو مدیر کل اداره حمایت از تولید معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، اظهار داشت: هم اکنون یکی از سیاست‌هایی که از طرف مدیریت سازمان میراث فرهنگی به ما ابلاغ شده، موضوع تجاری‌سازی صنایع دستی و بسته بندی این محصولات است.

مدیر کل اداره حمایت از تولید معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی گفت: یکی از برنامه‌هایی که فکر می‌کنیم باید در حوزه بسته‌بندی صنایع دستی انجام دهیم، رسیدن به شخصیت سازی در حوزه بسته بندی صنایع دستی است.

میرزالو ادامه داد: امروزه ۳۰۰ هزار نفر در حوزه صنایع دستی از ما مجوز دریافت کرده‌اند. ما در آینده تسهیلات ارزان قیمتی را در اختیار هنرمندانی قرار می‌دهیم که قسمتی از محصولات خود را به حوزه بسته بندی اختصاص داده‌اند، قرار بدهیم.

وی تصریح کرد: در آینده شاهد برگزاری نمایشگاه خصوصی برای کارگاه‌هایی که محصولات خود را با بسته‌بندی ارائه می‌دهند، خواهیم بود.

مدیر کل اداره حمایت از تولید معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی خاطرنشان کرد: ممکن است استفاده از بسته‌بندی در نمایشگاه‌های صنایع دستی اجباری شود.

همچنین؛ بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در بخش دیگری از این نشست گفت: ما برای تقویت بسته‌بندی در حوزه صنایع دستی اخیرا جلسه‌ای با هیئت‌های چینی در کویت داشتیم و مباحثی را برای تعامل بین ایران و چین در این زمینه مطرح کردیم.

وی ضمن ابراز امیدواری از تداوم برگزاری نشست‌های مشترک فعالان صنایع دستی با فعالان بسته‌بندی کشور، خاطرنشان کرد: علی‌اصغر مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی تأکید زیادی بر تقویت بحث بسته‌بندی در صنایع‌دستی دارد.

همچنین؛ پویا محمودیان مدیر کل اداره صادرات معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی در بخش دیگری از نخستین نشست مشترک فعالان صنایع دستی با فعالان بسته بندی کشور، گفت: بسته‌بندی‌های هنری صنایع دستی امروزه خیلی رایج شده است.

وی افزود: ما در بیست و هفتمین نمایشگاه صنایع دستی، کمبود بسته بندی های تجاری مناسب را احساس کردیم. امسال در نمایشگاه بیست و هشتم حدود ۴۰ غرفه با۲۰ درصد تخفیف به افرادی که بسته بندی مناسبی داشتند، واگذار شد و قطعا در سالهای آینده این تعداد بیشتر می‌شود.

مدیرکل اداره صادرات معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی خاطرنشان کرد: فکر کنم در آینده افرادی می‌توانند در نمایشگاه های ما شرکت کنند که کالاهایشان بسته بندی مناسب داشته باشد.


انتهای پیام/

نشست فعالان صنایع دستی و فعالان بسته‌بندی کشور برگزار شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تأکید مدیران سازمان میراث فرهنگی بر تقویت بحث بسته‌بندی در صنایع‌دستی کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..