تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فواید شگفت انگیز «ماکارونی سمولینا» را بشناسید

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به گفته محققان، ماکارونی انرژی و مواد مغذی ضروری را به شکل فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی تامین می کند.

یک وعده ماکارونی (۱۰۰ گرم) مملو از ۱۲.۵ گرم پروتئین و ۲.۵ گرم فیبر است، درحالیکه ماکارونی تهیه شده از گندم کامل یا سمولینا، ۳.۵ تا ۴ برابر ماکارونی عادی حاوی فیبر است.

تحقیق اخیر نشان می دهد مصرف ماکارونی نه تنها موجب چاقی نمی شود بلکه با شاخص توده بدنی پایین تر هم مرتبط است چراکه بخشی از رژیم غذایی مدیترانه ای سالم مردم جهان است.

همچنین ماکارونی موجب افزایش کلسترول نمی شود، حاوی هیچ چربی ناسالمی نیست و منبع خوب کربوهیدرات ها و مواد مغذی موردنیاز بدن است.

چندین مطالعه نیز نشان داده اند که نصف فنجان ماکارونی تهیه شده از گندم کامل موجب کاهش ریسک مشکلات مزمن سلامت نظیر بیماری قلبی-عروقی، دیابت نوع۲، سرطان و مشکلات گوارشی می شود.

منبع:مهر

انتهای پیام/

فواید «ماکارونی سمولینا» را بشناسید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فواید شگفت انگیز «ماکارونی سمولینا» را بشناسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..