تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عطر شهيد در فضای جام جم پيچيد

عطر شهيد در فضای جام جم پيچيدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ پیكر شهید پرویز قرایی، از شهدای تازه تفحص شده در مناطق برجای مانده از دفاع مقدس، امروز با حضور رئیس، معاونان، مدیران و كاركنان صدا و سیما تشییع شد.

در این مراسم كه بعد از برگزاری نماز ظهر و عصر از صحن مسجد بلال آغاز شد، كاركنان رسانه ملی این پیكر مطهر را روی دوش خود در محوطه رسانه ملی حمل كردند تا این مكان را به عطر شهادت متبرك كنند.

این مراسم كه همزمان با ایام سوگواری سید الشهدا (ع) برگزار می شد با نوحه خوانی و سینه زنی همراه بود.

شهید پرویز قرایی، یكی از 119 شهید تازه تفحص شده در مناطق عملیاتی غرب بود كه هفته گذشته از مرز شلمچه به كشور بازگشتند.

شهید قرایی شهیدی از گیلاوند و متولد سال 1336 بود. این شهید 29 ساله عضو لشگر 29 نبی اكرم بود كه در عملیات والفجر 9 در سلیمانیه عراق به فیض شهادت رسید و پیكر پاكش تاكنون در این منطقه گمنام مدفون بود.

به گفته برادر این شهید گرانقدر، او پیش از انقلاب مبارزاتی با رژیم ستمشاهی داشت و پس از انقلاب نیز در مبارزات مختلف با ضدانقلاب، كشف خانه های تیمی و تعقیب منافقان مشاركت فعال داشت.

در پی درخواست بسیج سازمان صدا و سیما و با همكاری اداره كل روابط عمومی رسانه ملی امكان تشییع و بزرگداشت این شهید بزرگوار در محوطه جام جم فراهم شد و كاركنان سازمان صدا و سیما نیز استقبال چشمگیری از این یادگار روزهای دفاع و حماسه كردند.

انتهای پیام/

پیكر شهید پرویز قرایی تشییع شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عطر شهيد در فضای جام جم پيچيد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..