تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام عموپورنگ به مناسبت روز جهانی کودک

پیام عموپورنگ به مناسبت روز جهانی کودکبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز جهانی کودک روزی است که برای یادبود و افتخار کودکان شناخته شده است. کشورها و سازمان‌های بین‌المللی مختلف روزهای متفاوتی را به عنوان روز کودک اعلام کرده و مراسم این روز را در آن جشن می‌گیرند. اما در ایران روز جهانی کودک در روز ۱۶ مهر یا ۸ اکتبر جشن گرفته می‌شود.

به همین مناسبت داریوش فرضیایی ( عمو پورنگ ) مجری نام آشنای برنامه‌های کودک، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود این روز را تبریک گفت.

داریوش فرضیایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

" روز جهانی کودک مبارک باد
پی نوشت :
همین جهانی که کودکان را به کام مرگ می فرستد و ارزوهای شان را نابود میسازد
امروز شعار روز جهانی کودک سر میدهد...!!!"

 پیام عموپورنگ به مناسبت روز جهانی کودک

انتهای پیام/

 یادداشت اینستاگرامی عمو پورنگ به مناسبت روز کودک



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام عموپورنگ به مناسبت روز جهانی کودک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..