تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش ترسوترین ببر جهان مقابل شجاع ترین سگ دنیا + فیلم

واکنش ترسوترین ببر جهان مقابل شجاع ترین سگ دنیا+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تا آنجایی که همه ما می دانیم ترس برای حیوان درنده ای مانند ببر معنا ندارد و همیشه از دوران کودکی در قصه هایی که از دل جنگل روایت می شد، ببر حیوانی بود که همه جانوران از آن حساب می بردند.

در این گزارش قصد داریم ویدیویی را به شما نشان دهیم که با تماشای آن ذهنیتتان کمی راجع به ابهت این حیوان عظیم الجثه تغییر خواهد کرد.

دو مرد تایلندی در حالی که به گردن یک ببر زنجیر انداخته اند ناگهان با سگی مواجه می شوند که ابهت ببر را با شجاعت خود زیر سوال برد.

این سگ  با سر و صدایی که به راه انداخت ببر را بسیار ترساند و تمام قد جلوی آن عرض اندام کرد، از واکنش ببر می توان حدس زد که اگر زنجیری در کار نبود به طور قطع پا به فرار می گذاشت.

انتهای پیام/

ببری که حتی از یک سگ هم می ترسد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش ترسوترین ببر جهان مقابل شجاع ترین سگ دنیا + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..