تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ مشکوک پسربچه 2 ساله با متادون

ساعت24 -تحقیقات از پدر و مادر پسر دوساله‌ای که بر اثر خوردن متادون به کام مرگ رفته است، از سوی تیم جنایی ادامه دارد.

تحقیقات از پدر و مادر پسر دو‌ساله‌ای که بر اثر خوردن متادون به کام مرگ رفته است، از سوی تیم جنایی ادامه دارد.

خردادماه امسال بود که کارکنان بیمارستان ضیائیان در جنوب تهران مرگ مشکوک کودک دو ساله‌ای را تلفنی به مأموران کلانتری 162 ابوذر خبر دادند. مأموران در بیمارستان دریافتند زوج جوان پسر دو ساله‌شان به نام هاتف در حالی که به شدت تشنج داشته به بیمارستان منتقل می‌کنند که ساعتی بعد فوت می‌کند.

از آنجایی که فوت کودک دو ساله از سوی تیم پزشکی مشکوک اعلام شده بود، جسد هاتف برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به دستور قاضی محسن مدیر روستا به پزشکی قانونی منتقل شد. چند روز قبل پزشکی قانونی اعلام کرد هاتف بر اثر مسمومیت دارویی و خوردن متادون به کام مرگ رفته است. بدین ترتیب قاضی مدیر روستا، پدر و مادر هاتف را برای تحقیق به دادسرا احضار کرد.

منبع:رکنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ مشکوک پسربچه 2 ساله با متادون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..