تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلال به دنبال بازی در آمریکا

۶۱۱۰۱۹

۸۴  بازدید

محمد محمدی دروازه‌بان سابق تیم استقلال دو روز پیش نشستی را با سید رضا افتخاری برگزار کرد.

آی اسپورت: محمد محمدی دروازه‌بان سابق تیم استقلال دو روز پیش نشستی را با سید رضا افتخاری برگزار کرد. نشستی که سوالاتی را ایجاد کرد. ابتدا به نظر می‌رسید ماجرا مربوط به پیشنهاد مربیگری دروازه‌بان‌های استقلال به او باشد. اما ظاهرا این طور نیست و بحث درباره برگزاری یک بازی دوستانه در آمریکاست.

در این جلسه محمدی که در آمریکا زندگی می‌کند از مدیریت باشگاه خواست تا با صدور نامه‌ای او را به عنوان نماینده باشگاه استقلال معرفی کنند تا او بتواند با معرفی نامه برای برگزاری دیدار دوستانه استقلال در آمریکا اقدام کند. افتخاری نیز به محمدی اعلام کرد در صورتی که شورای برون مرزی با این موضوع موافقت کند معرفی نامه را برای محمدی صادر می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلال به دنبال بازی در آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..