تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیشترین هزینه‌های تحصیل در دانشگاه مربوط به کدام کشورها است؟+ اینفوگرافی

بیشترین هزینه‌های تحصیل در دانشگاه مربوط به کدام کشورها است؟+ اینفوگرافیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در روزهای ابتدایی مهر ماه دانش آموزان، دانشجویان، معلمان و اساتید دانشگاه ها هر یک خود را برای آغازی پر ثمر برای یک ترم تحصیلی آماده کردند، اما اقدامات قبل از آغاز سال تحصیلی از جمله ثبت نام و ارائه مدارک و ... هر یک می تواند برخی دانشجویان مشکل ساز شده باشد، دانشجویانی که با قبولی در کنکور امسال برای نخستین بار دانشگاه را تجربه می کنند شاید با این موضوعات درگیری بیشتری داشته باشند.

یکی از مسائلی که برای دانشجویان از اهمیت بسیاری برخوردار است هزینه های تحصیل خواهد بود که گاه ممکن است عدم توانایی در پرداخت این مدل از هزینه ها مسیر زندگی فردی تغییر پیدا کند، مساله ای که در تمامی کشورهای جهان وجود دارد و برخی کشورها برای تحصیل در دانشگاه مبالغ هنگفتی را دریافت می کنند. البته در جهت مخالف این موضوع هزینه تحصیل در برخی از کشورها نیز ممکن است بسیار اندک و ناچیز باشد.

میانگین هزینه تحصیل سالانه در موسسات عمومی در مقطع کارشناسی برای سال تحصیلی 2016-2015 آمارهای جالبی را نشان میدهد، براساس این آمار امریکا، شیلی و ژاپن بیشترین هزینه ها را در یک سال تحصیلی از دانشجویان خود دریافت می کنند.

اینفوگرافی زیر هزینه های تحصیل در کشورهای مختلف را به نمایش می گذارد.

بیشترین هزینه‌های تحصیل در دانشگاه مربوط به کدام کشورها است؟+ اینفوگرافی

انتهای پیام/

اینفوگرافی هزینه های تحصیل در کشورهای مختلف



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیشترین هزینه‌های تحصیل در دانشگاه مربوط به کدام کشورها است؟+ اینفوگرافی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..