تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فاش شدن هویت عامل حمله به کاخ سلطنتی جده

فاش شدن هویت عامل حمله به کاخ سلطنتی جدهبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،شبکه تلویزیونی العربیه در توضیح حادثه هجوم مسلحانه به کاخ سلطنتی "سلام " در جده به نقل از وزارت کشور عربستان اعلام کرد، در این حمله ایست و پازرسی وابسته به گارد سلطنتی واقع در ورودی غربی کاخ، مورد هدف قرار گرفت که به کشته شدن دو نظامی و زخمی شدن سه نفر دیگر منجر شد.

العربیه افزود، بر اساس خبرهای فوری که تا الان به دست ما رسیده است فردی مسلح با پیاده شدن از خودرو، ایست و بازرسی ورودی غربی کاخ را هدف قرار داد، این فرد " منصور بن حسن بن علی الفاید العامری " ، بیست و هشت ساله و تبعه عربستان است.

سخنگوی امنیتی وزارت کشور عربستان درباره این هجوم گفت، مهاجم سلاح کلاشنیکف و سه بطری آتش زا در اختیار داشت.

مقام های امنیتی نیز از آغاز تحقیقات در این زمینه خبر دادند و افزودند اطلاعات جامع تر در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

پیش از این شبکه های تلویزیونی المیادین، الجزیره والعربیه به نقل از وزارت کشور عربستان از کشته شدن عامل حمله مسلحانه خبر داده بودند.

فاش شدن هویت عامل حمله به کاخ سلطنتی جده

منبع:العالم

انتهای پیام/

عامل حمله مسلحانه به کاخ سلطنتی جده که بود؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فاش شدن هویت عامل حمله به کاخ سلطنتی جده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..