تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اکران دو مستند از مرکز گسترش سینمای مستند در هنر و تجربه

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مشاور رسانه‌ای؛ دو مستند «مانکن‌های قلعه حسن خان» به کارگردانی سام کلانتری و «والسی برای تهران» به کارگردانی زینب تبریزی از روز دوشنبه 17 مهرماه در سینماهای هنر و تجربه اکران خود را آغاز خواهند کرد.

اکران دو مستند از مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در هنر و تجربه

گفتنی است اکران این دو مستند به طور همزمان در یک سانس خواهد بود.

مستند «مانکن‌های قلعه حسن خان» علاوه بر حضور در جشنواره‌های متعدد بین‌المللی سال گذشته موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم مستند از هشتمین جشن خانه سینما شد. این فیلم داستان تولد و زندگی چند مانکن است. آنها همه یکسان خلق میشوند اما دست سرنوشت پُر زور تر از آن است که عاقبتشان هم یک شکل باشد...پس «مانکن‌های قلعه حسن خان» شاید، داستان سرنوشت باشد...

همچنین مستند «والسی برای تهران» ساخته زینب تبریزی نیز تاکنون در جشنواره‌های متعدد بین‌المللی به نمایش در آمده است. این فیلم داستان مهرداد مهدی از نخستین نوازندگان موسیقی خیابانی در ایران است که قصد دارد برای برگزاری فستیوال موسیقی خیابانی در تهران گروه خود را که سال‌ها با آنها در خیابان‌ها نوازندگی کرده است کنار هم جمع کند اما در این راه با اتفاقات و موانع متعددی روبرو می‌شود.

گفتنی است؛ مراسم افتتاحیه دو مستند «مانکن‌های قلعه حسن خان» و «والسی برای تهران» دوشنبه 17 مهرماه ساعت 20 در موزه سینما برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اکران دو مستند از مرکز گسترش سینمای مستند در هنر و تجربه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..