تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش AFC به پیروزی نوجوانان فوتبال ایران برابر گینه + عکس

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی نوجوانان فوتبال ایران در نخستین دیدار خود در جام جهانی نوجوانان با نتیجه 3 بر 1 تیم ملی نوجوانان گینه را شکست داد. در حالی که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود در نیمه دوم یوزپلنگان نوجوان  ایرانی  توانستند سه بار دروازه تیم گینه را باز کنند.

این پیروزی ارزشمند تیم ملی نوجوانان با واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز همراه بود. AFC در صفحه رسمی اینستاگرام خود نوشت :

ایران 3 _ گینه 1

"  ایران در نخستین بازی گروه c جام جهانی  فوتبال نوجوانان  یک پیروزی راحت مقابل گینه  را ثبت کرد."

واکنش AFC به پیروزی نوجوانان فوتبال ایران برابر گینه + عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش AFC به پیروزی نوجوانان فوتبال ایران برابر گینه + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..